Gå til innhold

Macro eller spille guider til wow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lette også mye etter macro hjelp til WoW. Jeg fant ikke mye info...sikkert siden spillet ikke hadde vært ute så lenge. Det jeg fant var veldig mye sånne chatte/emotions macroer...det dreit jo jeg i...jeg ville jo ha angrepsmacroer som gjore slik at jeg fikk mindre WoW actiontoolbar :=)

Men jeg ble fortalt av flere på /1 at Blizzard hadde slått av slik at det ikke gikk og ha 2 eller mer spells/abilities å en macro for og forhindre et eller annet jeg har glemt navnet på.

Er ikke så mye jeg trenger og gjøre med macroer da...noe slikt hadde jo vært fint

gå til xx-rekkevidde til monster

skyte

skyte igjen IF xx-rekkevidde(hvis if ting funker i wow)

vanlig angrep / ability ....

Er man shaman hadde det vært digg med en lightingbolt-shockspell-totem på en macro ....

Lenke til kommentar

Dette er kun cut and paste frå WoWs offisielle forum, og slett ikkje eg som har laga :)

I found that the 1 hotbar is not enough and I really didn't want to play around with Cosmos,so I made some macros to switch between Melee and Range oriented hotbars. To create a macro simply click on the options button (computer icon) and then select the macro option. A new screen will pop up and then you need to select an icon and name then you need to type the script.

Melee Switch

/cast Aspect of the Monkey

/script CURRENT_ACTIONBAR_PAGE = 1;

/script ChangeActionBarPage();

Range Switch (note: for aspect of the hawk rank, change the number to the spell you have, 1,2,etc)

/cast Aspect of the Hawk(Rank 2)

/script CURRENT_ACTIONBAR_PAGE = 2;

/script ChangeActionBarPage();

Basically what this does is I now have a button on my hotbar that will cast aspect of the monkey and switch all my hotbar to all melee skills or cast aspcet of the hawk and switch my hotbar to all range attac

Og ein for å mate petten om du er hunter :

"Here is a macro to feed your pet. It will feed the pet from the first slot of the far left bag"

/script if (not PlayerFrame.inCombat) then if (not

GetContainerItemLink(4, 1)) then OpenBag(4); else CastSpellByName("Feed Pet"); PickupContainerItem(4, 1); end end

Endret av Murdin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...