Prowl Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det er så lite liv på visuell kreativitet, så jeg satte meg ned å lagde en aldri så liten vector her om dagen... Har brukt photoshop til å "spice" det opp litt.. 1024x768 Her ja... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Flott bilde, fine farger og tøffe effekter. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvordan lager du vectorer i photoshop?? Er ganske Newbee på dette Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Sweet. Teksten burde du redusere betraktelig, dog. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvordan lager du vectorer i photoshop?? Er ganske Newbee på dette Man bruker _kun_ pen tool Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Tutorial?? her. Veldig fint bilde, men syns venstre figur kunne vært itt mindre blenda.. Endret 26. november 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
imastard Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) fekk til dette, tek gjerne imot hjelp til å gjøre det betre. Endret 26. november 2004 av imastard Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Bortsett fra at det bare er en effekt i motsetning til min som er tegnet strek for strek så er den ikke så verst? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Bortsett fra at det bare er en effekt i motsetning til min som er tegnet strek for strek så er den ikke så verst? så etterpå att det ikkje var noko likt. din var ca 101% bedre, eg tok berre cutoff. såg at det var feil seinare Endret 29. november 2004 av imastard Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ansliktet og slikt ble bra synes jeg, men håret ble litt kjedelig i forhold.. hadde likt og sett litt mer detaljer der. Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Bortsett fra at det bare er en effekt i motsetning til min som er tegnet strek for strek så er den ikke så verst? så etterpå att det ikkje var noko likt. din var ca 101% bedre, eg tok berre cutoff. såg at det var feil seinare tja... det blir jo ikke vector med effecter. vector betyr at man kan forstørre bildet opp i det tidobbelte utenat kvaliteten blir verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå