Gå til innhold

dell 8600 c

junior__81

Anbefalte innlegg

Er dett et bra tilbud?

Nevner det som er verdt å nevne:

dell 8600c

centrino 1,7

15.4 WSXGA+

1024Mb RAM

60Gb 7200rpm

Radeon 9600 Pro, 128Mb

DVD+/-

(inkl også: bæreveske, optisk mus, 1års full forsikring, og frakt)

Pris: 18500kr

Ulempen er at maskina er tung og ikke akkurat den tynneste på markedet...

Jeg synes dette er veldig mye for en bærbar. Men klarer IKKE finne en annen maskin med disse specs til en bedre pris.

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Basiskonfigurasjonene hos Dell er ikke så halvgale på pris, men oppgraderingene er svindyre. (Priser hentet herfra)

Ikke kjøp HD-oppgraderingen og den siste 512MB rambrikken fra Dell. Da blir det ikke så ille. De skal ha latterlige 1 773 kr for å gå fra 40GB IDE (5.400 RPM) -> 60GB IDE (7.200 RPM). Videre tar de 2 480 kr for en 512 MB minnebrikke!

Du får en tilsvarende disk *og* et eksternt kabinett til den gamle for samme prisen som de vil ha for oppgraderingen, og en 512MB SO-DIMM får du tak i til under 800,-

Lenke til kommentar

Hmm, samme specs til samme pris skulle nok ikke være veldig vanskelig du

jeg har G556.. Den har alt det samme som din, bare 80 gb hardisk (7200 rpm) og 9700 128 mb skjermkort. (15k med bæreveske og mus)

Men dell er sikkert en helt grei maskin :)

Endret av sebbern
Lenke til kommentar
Basiskonfigurasjonene hos Dell er ikke så halvgale på pris, men oppgraderingene er svindyre. (Priser hentet herfra)

Ikke kjøp HD-oppgraderingen og den siste 512MB rambrikken fra Dell. Da blir det ikke så ille. De skal ha latterlige 1 773 kr for å gå fra 40GB IDE (5.400 RPM) -> 60GB IDE (7.200 RPM). Videre tar de 2 480 kr for en 512 MB minnebrikke!

Du får en tilsvarende disk *og* et eksternt kabinett til den gamle for samme prisen som de vil ha for oppgraderingen, og en 512MB SO-DIMM får du tak i til under 800,-

Helt enig i dette.

At maskinen er såtung er egentlig ikke noe problem for meg, drasser med meg så mye stasj i veska uansett, en halvkilo fra eller til spiller ingen rolle.

Er ikke den tynneste nei, men jeg mener den ligger godt på skrivebordet. Har hatt atskillig tykkere maskiner enn denne.

Jeg mener dette er en topp maskin.

Andre alternativer kan være:

• 1557
  • CL56
  • Acer Ferrari 3200
  • Fujitsu Siemens Amilo 1630

Lenke til kommentar

Skrevet 23/11/2004 : 20:30

Hmm, samme specs til samme pris skulle nok ikke være veldig vanskelig du

jeg har G556.. Den har alt det samme som din, bare 80 gb hardisk (7200 rpm) og 9700 128 mb skjermkort. (15k med bæreveske og mus)

Hva slags maskin er dette, og hvor kan jeg få tak i den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...