Gå til innhold

noen bra grafikk kort for PCI?


hildir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikek en gang har et hovedkort med AGP, så må maskinen din være ... eldgammel. Da tror jeg gjerne det at resten maskinen din er tilsvarende dårlig, og at du neppe vil kunne kjøre spillet i tilfredstillende hastighet.

 

Kan du ikke fortelle oss noe som helst om din nåværende hardware?

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Om du ikek en gang har et hovedkort med AGP, så må maskinen din være ... eldgammel. Da tror jeg gjerne det at resten maskinen din er tilsvarende dårlig, og at du neppe vil kunne kjøre spillet i tilfredstillende hastighet.

 

Kan du ikke fortelle oss noe som helst om din nåværende hardware?

 

-Stigma

hvis du vil vite hvordan pc jeg har :p så har jeg hp d530 USDT (df428T)

Lenke til kommentar
Om du ikek en gang har et hovedkort med AGP, så må maskinen din være ... eldgammel. Da tror jeg gjerne det at resten maskinen din er tilsvarende dårlig, og at du neppe vil kunne kjøre spillet i tilfredstillende hastighet.

 

Kan du ikke fortelle oss noe som helst om din nåværende hardware?

 

-Stigma

hvis du vil vite hvordan pc jeg har :p så har jeg hp d530 USDT (df428T)

På HP sine sider står det at den har AGP.

 

Expansion: 3 full-height PCI slots (2 additional with optional PCI extender card) 1 AGP 8X slot
Lenke til kommentar
takk :p har sett det jeg også men på en annen hp side står det at jeg ikke har det :hmm: og jeg tør ikke å åpne pcen hehe :p men har du noen tips om hvordan jeg skjekker det uten å åpne pcen ??

og jeg har AGP teksturakselerasjon et eller annet:P

Hvis du ikke tør å åpne PC'en, så vil du få problemer med å sette inn et nytt grafikk-kort. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...