hildir Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 heey skal få meg battle for middle earth (pc spill) og det krever minst ati radeon 7500 kan et PCI port ha ati radeon 8500?? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 det kraftigse pci skjermkortet jeg fann var et geforce fx5200...eneste som støtter dx9... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Eit pci grafikkkort yter ræva... berrre for å sei det... kva skal du med det? kva er resten av specsa dine? Lenke til kommentar
hildir Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) ????? hva mener du? jeg tror jeg ikke har AGP Endret 23. november 2004 av hildir Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har sett Radeon 9200 i PCI-versjon. Lenke til kommentar
hildir Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Har sett Radeon 9200 i PCI-versjon. oki har det samme ytelse feks om jeg hadde ati radeon 9200 i AGP som jeg har ati radeon 9200 i PCI?? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har sett Radeon 9200 i PCI-versjon. oki har det samme ytelse feks om jeg hadde ati radeon 9200 i AGP som jeg har ati radeon 9200 i PCI?? Det tror jeg ikke.. Det er en grunn til at AGP er spesialisert til Grafikkort ovenfor PCI... Lenke til kommentar
hildir Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 har det men på battle for middle earth hjemmesiden står det bare at det krever: enten geforce 2 eller bedre eller ati radeon 7500 eller bedre hva skal jeg måle med da?? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Om du ikek en gang har et hovedkort med AGP, så må maskinen din være ... eldgammel. Da tror jeg gjerne det at resten maskinen din er tilsvarende dårlig, og at du neppe vil kunne kjøre spillet i tilfredstillende hastighet. Kan du ikke fortelle oss noe som helst om din nåværende hardware? -Stigma Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Skal litt til at du ikke har AGP-port ja... jeg mener... den gamle PC'n jeg kjøpte i 99 hadde AGP-port for guds skyld! AGP er en gammel standard Lenke til kommentar
hildir Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Om du ikek en gang har et hovedkort med AGP, så må maskinen din være ... eldgammel. Da tror jeg gjerne det at resten maskinen din er tilsvarende dårlig, og at du neppe vil kunne kjøre spillet i tilfredstillende hastighet. Kan du ikke fortelle oss noe som helst om din nåværende hardware? -Stigma hvis du vil vite hvordan pc jeg har så har jeg hp d530 USDT (df428T) Lenke til kommentar
hildir Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 jeg har 2.80 ghz 256 RAM (skal oppgradere til 512) et ræva grafikk kort extrem graphics som jeg skal få noe annet av hvis jeg har AGP eller noe:P Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Om du ikek en gang har et hovedkort med AGP, så må maskinen din være ... eldgammel. Da tror jeg gjerne det at resten maskinen din er tilsvarende dårlig, og at du neppe vil kunne kjøre spillet i tilfredstillende hastighet. Kan du ikke fortelle oss noe som helst om din nåværende hardware? -Stigma hvis du vil vite hvordan pc jeg har så har jeg hp d530 USDT (df428T) På HP sine sider står det at den har AGP. Expansion: 3 full-height PCI slots (2 additional with optional PCI extender card) 1 AGP 8X slot Lenke til kommentar
hildir Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 takk har sett det jeg også men på en annen hp side står det at jeg ikke har det og jeg tør ikke å åpne pcen hehe men har du noen tips om hvordan jeg skjekker det uten å åpne pcen ?? og jeg har AGP teksturakselerasjon et eller annet:P Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 takk har sett det jeg også men på en annen hp side står det at jeg ikke har det og jeg tør ikke å åpne pcen hehe men har du noen tips om hvordan jeg skjekker det uten å åpne pcen ?? og jeg har AGP teksturakselerasjon et eller annet:P Hvis du ikke tør å åpne PC'en, så vil du få problemer med å sette inn et nytt grafikk-kort. Lenke til kommentar
hildir Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 hehe et det men pappa vettu tør ikke før han må Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 hehe et det men pappa vettu tør ikke før han må hvor gammel er du ? hvordan i all verden skal du klare å skifte skjermkort uten å åpne pcen ? Lenke til kommentar
hildir Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) hehe er bare tretten men skal spørre fattern veeeeet at jeg må åpne pcen jeg vil bare slippe det nå Endret 23. november 2004 av hildir Lenke til kommentar
hildir Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 men er det stor risiko for å ødelegge pcen når mann åpner den og sånt?? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 men er det stor risiko for å ødelegge pcen når mann åpner den og sånt?? Nei, hvis du ikke er en komplett idiot så nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå