heck Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har et Leadtek 6800LE. Har nettopp kjøpt det, men jeg kan ikke kjøre full grafikk i HL2. Hørte det var mulighet for å åpne fler pipelines. Hvordan gjør jeg dette?, vet ikke hva pipelines er engang. Må jeg ha ny kjøler, eller er det noen fare for at kortet skal gå i stykker? Evnt. andre måter man kan få skjermkortet til å bli bedre? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=311841 litt leting, vøttø, gjør susen.... Lenke til kommentar
wim Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det er fare for at kortet går i stykker, ogja, du har ingen garanti etter en åpning av pipelines. Du kan også overklokke for å få bedre ytelse, men dette er også potensielt skadelig for hardwaret ditt, og garantien ryker da også. Lenke til kommentar
kaerfA Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 verdt å prøve hvis du ikke er tilfreds med ditt nye skjermkort Lenke til kommentar
MasterChiun Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Takker dette får jeg også muligens bruk for! Ciao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå