Gå til innhold

Tips til jobb for en 15åring?

Knudix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg jobba sånn en sommer og jeg ga bæng i om folk hadde sånne skilt på postkassene sine,

sikkert mange andre som gjør det også

Wow, du suger... Får jeg spørre hvorfor?

for å levert ut alle arka seff :p da tar det mindre tid :p haha, najs, hvorfor ha sån lapp på postkassa egentlig? funker fett å tenne opp..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
jeg jobba sånn en sommer og jeg ga bæng i om folk hadde sånne skilt på postkassene sine,

sikkert mange andre som gjør det også

Wow, du suger... Får jeg spørre hvorfor?

Det er ganske vanlig. Husker da jeg en gang i tiden jobbet i Aftenposten og skulle levere reklame til alle postkasser i tillegg til søndagsnummeret til abonnentene. Jeg spurte sjefen min om hva jeg skulle levere i postkasser merket med "reklame uønsket", og ble fortalt at det skulle jeg ignorere iom. at det var Postens merker. Hvis noen derimot hadde ringt inn til Aftenposten for å slippe reklamen, skulle de slippe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv jobber jeg som søppelspreder aka reklameutdeler, og har jobbet som det i 2 år. Det at lønningene er lav er ganske riktig, men jeg tjener gjennomsnittlig 400 kr i måneden, og går ca 1 time 1 gang i uka. Det er 100kr timen. I tillegg kommer jo sortering av reklame, men det gjøres mens jeg ser på TV.

Og til dere som ikke liker reklame: Sett Nei Takk-merkene forran på postkassa! Ikke oppå. Begynner å bli lei alle særingene som skjeller meg ut fordi jeg ikke så nei Takk-merket under all snøen på postkassa :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...