Mobilguiden666 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Jeg svelger unna all kritikk som " Mobilguiden666 skulle jo ha hatt sin siste post bla, bla, bla? ) Vennligst send slike som PM. De trenger ikke legges her. Takk til alle de som har sendt meg PM om å fortsette med å legge ut bilder ( Ingar: Er denne headingen bedre ? ) Jeg kommer også til å legge ut review, preview og snapshots. Dette definerer jeg som en preview. Jeg har tastet litt på SK65 denne gangen. Hatt den en liten stund. Den skuffer egentlig ikke, men det er kun fordi jeg ikke regnet med den skulle være noe bra. Noen jeg mener den ikke er. Dette er en S65 med tastatur! Størrelsen er vel det største minuset og utelukker blant andre meg som kjøper. Dette er vel også en telefon som retter seg mot bedriftssegmenet. Skjermen er den samme som sitter i S65 ( 132x176 pixler og 65.556 farger. TFT ). Menyene er like simple som på S65 . SK65 er dog en smule raskere i menyene en S65. Navigasjonstasten er en positiv overraskelse. Den fungerer meget bra. De som har testet S65 vil umiddelbart kjenne seg igjen. De er nærmest identisk....Jeg har hatt SK65 i en time og det er begrenset hva jeg har testet og hvilket inntrykk man får. Jeg har bevisst IKKE testet denne tidligere da jeg ikke syntes den er interessant. Dette er ikke noe nytt fra Siemens, foruten QWERTY taststuret som man kan vri rundt. Ideen er bra og løsningen er forsåvidt også bra. Det virker solid. SK65 har ikke kamera med mulighet for å avspille video.Den har ikke rado og heller ikke MP3 spiller. Min dom etter en times bruk: 2 av 6 ( detter hovedsakelig fordi jeg ikke var fornøyd med S65, og SK65 mangler en del av funksjonene som S65 har ) Under følger en del bilder. Jeg har tatt bildene med en Nokia 7260. Det er gjort med vilje. Digitalkameraet har jeg ikke brukt. Dette fordi dette også sier noe om kameraet til 7260 for de som lurer på det. PS! Bildene av SK65 er av en dummy! ( Den andre har jeg ikke her lengre og rakk ikke ta bilder :-) ) Endret 23. november 2004 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 flere Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 enda ett Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 ENDA ett Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 NOK ett bilde Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 SK65 vs S65 med 8850 som referanse for størrelsen Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Er en de jeg har liggende nå :-) Noen er dummies og en del er ekte. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Og ett siste :-) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Sk65 ja. Litt spesiell Lenke til kommentar
joku Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ja det er bra at du orke å legge ut bilder av nye mobiler som ikke har kommet til butikene enda. fin telefon det der syns jeg men kansje litt for høy... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei! Tusen takk for at du tar i mot (konstrultiv) kritikk og skriver en ekte preview til oss. Nå blir postene dine plutselig 100 ganger mer meningsfylte Men du, et lite tips. hva med å opprette en home.no.net-konto slik at du kan linke til bildene. Da blir de normal størrelse, og man slipper å trykke på alle bildene for å se den naturlige størrelsene. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Da blir de normal størrelse, og man slipper å trykke på alle bildene for å se den naturlige størrelsene. Jeg synes det er veldig greit at bildene er de størrelsene der Da slipper også folk som ikke har ADSL og sitte i "10"min og vente på å åpne sida pga bildene Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Hei! Tusen takk for at du tar i mot (konstrultiv) kritikk og skriver en ekte preview til oss. Nå blir postene dine plutselig 100 ganger mer meningsfylte Men du, et lite tips. hva med å opprette en home.no.net-konto slik at du kan linke til bildene. Da blir de normal størrelse, og man slipper å trykke på alle bildene for å se den naturlige størrelsene. Bra tips, men hvordan? Skal se om jeg får det til når jeg kommer hjem :-) Jeg har gjort det slik rett og slett fordi trodde jeg var nødt Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Den var.... fæl! Sorry at jeg sier det asså Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bra tips, men hvordan? Skal se om jeg får det til når jeg kommer hjem :-) Jeg har gjort det slik rett og slett fordi trodde jeg var nødt Neida, du er ikke det. Kan du dette med FTP? Det du kan gjøre er å dra innpå home.no. Registrer deg en konto - f. eks "mobilguiden666". da blir adressen din home.no/mobilguiden666. Så drar du innpå ftp.home.no (f. eks i Internet Explorer) og så legger du ut bilder der. har du f. eks lagret et bilde som "siemens12.jpg" så blir adressen http://home.no/mobilguiden666/siemens12.jpg. Når du skal poste i forumet skriver du inn denne adressen, og setter inn IMG-taggene. Koden blir da slik: [IMG=http://home.no/mobilguiden666/siemens12.jpg] . Eller du kan bare trykke der hvor det står "img" over der hvor du skriver inn innleggene. Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Syns det er greit slik det er nå jeg, for da blir det jo automatisk laget thumbs i trådene når han upploader på forumet. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvorfor er klokken 20.15 på alle bildene.... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Hvorfor er klokken 20.15 på alle bildene.... Fordi, som jeg skrev: Disse bildene av SK65 er av en dummy :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå