Gå til innhold

Untitled Quentin Tarantino Project

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

tarantino11.jpg

Da jeg ventet på bussen i dag bladde jeg opp i månedens Total Film av den grunn at Tarantino og Thurman var på fremsiden. Mens jeg letet meg frem til artikkelen begynte en kamerat (forøvrig dette forumets Scarface^) å snakke om at Inglorious Bastards ikke ble Tarantinos nye prosjekt.

Tarantino skal lage kung-fu, old style.

"The whole movie is gonna look like the Pai Mei-sequence in Kill Bill Vol. 2"

Hva tror du? Jeg gleder meg helt sinnsvakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Når skulle dette være ferdig?

Si det. Begynnelsen av 2006 kanskje...

Ser heller en av de originale Shaw Brothers-filmene med Chia Hui Lie/Gordon Liu, tror jeg.

Jeg tror at en slik film vil være kul for fans av Shaw-filmer.

Tarantino skulle visst dubbe/forskyve lyden og vaske filmen for å skape riktig atmosfære. Hvor kul er den mannen? Kan bli utrolig teit også...

Lenke til kommentar

Nei, dessverre. Hvordan det?

Inglorious Bastards ble jeg spesielt nysgjerrig på grunn av det amerikansk krigsfilm-hatet mitt. Til tross for tittelen Quentin "Copycatino", bød han i hvert fall meg noen nye opplevelser, og en ny krigsfilmopplevelse kunne jeg trenge. Det makter han.

Angående denne filmen på mandarin, så leste jeg noe om at han ville lage to versjoner..? En der dialogen faktisk var på mandarin, og en med bevisst dårlig, amerikansk dub. Det hørtes jo veldig fniseverdig ut spør du meg. Har jeg forsått det riktig?

Lenke til kommentar
Angående denne filmen på mandarin, så leste jeg noe om at han ville lage to versjoner..? En der dialogen faktisk var på mandarin, og en med bevisst dårlig, amerikansk dub. Det hørtes jo veldig fniseverdig ut spør du meg. Har jeg forsått det riktig?

Ja jeg mener å ha lest det samme. Nå komme ikke jeg til å prioritere den dubba versjonen, men det er en tøff ide.

Nei, dessverre. Hvordan det?

Fordi han har tenkt å stjele utrolig mye fra The Dirty Dozen og en Italiensk krigsfilm som fra 1977 som og heter Inglorious Bastards med Bo Svenson som spilte presten i Kill Bill.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Æsj, er så lei av snakk om QT. Det er alltid snakk om at han skal lage en film, så skal han ikke det mer, så skal han det. Hva skjer/skjedde med Vega Brothers med Travolta og Madsen?

Håper virkelig han lager flere filmer! han er jo kongen.. Men når idioter spørr når han skal lage Kill bill vol.3 så er de bare dumme og da svarer han jo dumt tilbake.. Han sa kanskje om 15 år.. hehe Kill bill er ferdig viss man ikke sov den siste halv timen i kill bill 2 så skjønner man det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...