EskimoBob Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan stå innpå der og drikke kakao hele dagen for den saks skyld. De hiver deg ikke ut.. Men du kan risikere at de låser deg inn på dass når du må dit i løpet av dagen. Ingen som klarer å drikke kakao en dag i strekk uten å gå på dass. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ja har lest om en del folk som har litt problemer med at de blir låst inne på dass hver gang de er på statoil. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Jeg som svarte deg og greier, til og med et bilde av koppen og det man får med. Men, here comes: Koppen er i børstet aluminium eller noe slikt, både utvendig og innvendig, eneste av plast er håndtaket og lokket. Man trenger ikke vise noe som helst, egentlig, man kan bare gå inn, fylle det man vil og gå igjen. OK, kjøpte en i dag selv, fin kopp, heldigvis ikke noe plastikk ræl... Ja dama bak disken sa det bare var å forsyne seg Må montere bilholderen senere og, fikk ikke montert den skikkelig og koppen velta Edit: Forresten den gummiringen...eh hvor er det best å montere den? Endret 2. desember 2004 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Forresten den gummiringen...eh hvor er det best å montere den? Rundt koppen, halvveis opp, slik at koppen akkurat ikke år bunnen i holderen. Da sitter den som støpt, vibrasjonsfritt og greier Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Rundt koppen, halvveis opp, slik at koppen akkurat ikke år bunnen i holderen. Da sitter den som støpt, vibrasjonsfritt og greier Ja ok! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Edit: Forresten den gummiringen...eh hvor er det best å montere den? Den er egentlig for å montere i det innsøkket der hanken er festet, slik at du holder rundt der, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg skal få av hanken. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sweet. Jeg har en Shellstasjon 2 minutter fra jobb, og jeg bruker alltid bøttevis med penger på fancyschmancy kaffe på 7-11. Også går jeg forbi stasjonen på vei til jobb, så dette må jeg definitivt ha meg. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Den er egentlig for å montere i det innsøkket der hanken er festet, slik at du holder rundt der, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg skal få av hanken. Ja... når du sier det... stod det ikke noe om det på pakka? Men hvorfor vil man ha den gummiringen istedenfor hank? Joda for noen kan hanken komme litt i veien der koppen er plassert i bilen... Jeg har heller ikke funnet ut åssen hanken kan taes av . Tenker jeg bruker den slik bfisk sa, bruke den til å dempe vibrasjoner og støtte bedre koppen når den står i holderen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Den er egentlig for å montere i det innsøkket der hanken er festet, slik at du holder rundt der, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg skal få av hanken. Ja... når du sier det... stod det ikke noe om det på pakka? Men hvorfor vil man ha den gummiringen istedenfor hank? Joda for noen kan hanken komme litt i veien der koppen er plassert i bilen... Jeg har heller ikke funnet ut åssen hanken kan taes av . Tenker jeg bruker den slik bfisk sa, bruke den til å dempe vibrasjoner og støtte bedre koppen når den står i holderen Merkelig mekanisme, står på pakken at man skal kunne ta den av. Det er vel for å få et grep rundt hele koppen, og ikke bare i hanken. Jeg ville foretrukket gummiringen, men siden jeg ikke får av hanken så kan jeg jo ikke ha den. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Merkelig mekanisme, står på pakken at man skal kunne ta den av. Det er vel for å få et grep rundt hele koppen, og ikke bare i hanken. Jeg ville foretrukket gummiringen, men siden jeg ikke får av hanken så kan jeg jo ikke ha den. Sant det, du får jo et godt grep med den gummien. Den er sikkert slik antiskli gummi og hanken er ikke så utrolig komfortabel å holde i... Du ser sikkert at det er en litt oval form på toppen av hanken... tenkte det kanskje var en knapp ellerno' som man kan trykke for å "frigjøre" hanken fra koppen men ser ikke ut til å funke... men så var det den alu-ringen rundt der... mystiske greier Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sweet. Jeg har en Shellstasjon 2 minutter fra jobb, og jeg bruker alltid bøttevis med penger på fancyschmancy kaffe på 7-11. Også går jeg forbi stasjonen på vei til jobb, så dette må jeg definitivt ha meg. Kanskje man skulle skaffe seg Shell koppen og hehe... hvordan er den? Ikke mye vits for meg da om ikke Shell selger kakao, da jeg ikke drikker kaffe (tro det eller ei ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tja, vi får se i morgen formiddag. Mener å huske de skulle ha litt andre ting enn bare kaffekaffe der. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg må teste ut espresso eller noe slikt på statoil i morgen. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Beklager om dette blir en liten bump men lurte på om noen har fått av hanken på disse fine solide koppene?? fredrikrb?? anyone?? Tørr ikke ta i for hardt heller er redd for å ødelegge hanken... Edit: Forresten glem det, hanken er ødelagt og gummiring er på plass! Endret 3. desember 2004 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Bah. Shell hadde ikke kaffeavtale. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 er dette tråden for trailersjåfører eller? neida kaffe er en god ting jeg kjøpte kaffekopp på statoil i fjor vinter og var fornøyd med den noen av kaffetypene smakte ikke som de skulle men expressoen var digg. skulle til horten og fylle opp 5 kanner med kaffe på den måten engang men så var det ikke statoil stasjon der :!: Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 den beste kaffeavtalen er kaffekanneavtalen Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Til dere som lurte på hvordan dere tar av hanken: 1. Finn et lite stjernejerm. 2. Ta vekk den ovale gummiknotten på hanken. 3. Skru ut skruen. 4. Ta av hanken. 5. Erstatt med gummiringen. Hanken var jo bare i veien uansett Edit: Dette må være forumets "trailer-tråd" Endret 4. desember 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Til dere som lurte på hvordan dere tar av hanken: 1. Finn et lite stjernejerm. 2. Ta vekk den ovale gummiknotten på hanken. 3. Skru ut skruen. 4. Ta av hanken. 5. Erstatt med gummiringen. Hanken var jo bare i veien uansett Edit: Dette må være forumets "trailer-tråd" Takk Merkelig måte å feste den hanken på. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Til dere som lurte på hvordan dere tar av hanken: 1. Finn et lite stjernejerm. 2. Ta vekk den ovale gummiknotten på hanken. 3. Skru ut skruen. 4. Ta av hanken. 5. Erstatt med gummiringen. Hanken var jo bare i veien uansett Edit: Dette må være forumets "trailer-tråd" Tja, jeg brukte den effektive brute-force metoden jeg, reiv av hele greia, angrer slettes ikke. Er det bare jeg som synes det var litt underlig lite plass til drikke i disse koppene? Pleier ikke slike saker å ha plass til litt mer enn en liten tekopp?? Nei, tror slett ikke alle som skriver her er trailersjåfører... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå