Gå til innhold

Hvilken kaffeavtale er best?

bfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har da anskaffet avtalen, fungerte slik:

Du kjøper en pakke. Denne inneholder et termokrus i børstet stål eller noe liknende, en holder til å sette i bilen, en gummiring til å ha rundt koppen slik at du unngår vibrasjoner når den står i holderen, et drikkelokk som fungerer utmerket, og dobbeltsidig teip-sak til feste greiene i bilen.

Pakka koster 99 kr, og da kan du få så mye varm drikke du bare vil på alle statoilstasjoner i norge ut hele 2005.

Koppen fungerte utmerket - kaffen var nesten for varm til å drikkes de første ti minuttene, var fin-fin etter 15-30 minutter. Etter en time var den fremdeles drikkbar, men begynte å bli ikke helt varm lengre. Dette er egentlig svært bra!

Statoil hadde mye bra kaffe, iaff der jeg var. Kaffen var god, den :)

Lenke til kommentar
99kr bare?? :wow:

Poenget er jo at du da også høyst sannsynligvis også vil fylle bensinen din hos Statoil, og den koster ikke 99kr årlig :)

Kjøpte en slik avtale hos Statoil selv i dag. Så nå får jeg bare håpe på mye rush-trafikk ettersom skolen bare er noen minutter unna :p

Lenke til kommentar

Siden forumets server gikk i bakken for litt siden har mitt spørsmål om hvordan koppene er innvendig forsvunnet. Så jeg lurte på om det er plast eller slik blank som termoser er på innsiden, invendig i koppen? (skjønner? :blush: )...

Jeg har et termokrus fra Biltema her og den har plast på innsiden, synes at det setter littegranne smak på drikket som er oppi... sikker bare inbilning men... :ermm:

Også lurte jeg på når jeg da vil ha påfyll, går dere bare å fyller på og rett ut att? Er det nok å vise koppen til personen bak kassa på en måte? :roll:

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar
Siden forumets server gikk i bakken for litt siden har mitt spørsmål om hvordan koppene er innvendig forsvunnet. Så jeg lurte på om det er plast eller slik blank som termoser er på innsiden, invendig i koppen? (skjønner? :blush: )...

Jeg har et termokrus fra Biltema her og den har plast på innsiden, synes at det setter littegranne smak på drikket som er oppi... sikker bare inbilning men... :ermm:

Også lurte jeg på når jeg da vil ha påfyll, går dere bare å fyller på og rett ut att? Er det nok å vise koppen til personen bak kassa på en måte? :roll:

Jeg som svarte deg og greier, til og med et bilde av koppen og det man får med. Men, here comes:

Koppen er i børstet aluminium eller noe slikt, både utvendig og innvendig, eneste av plast er håndtaket og lokket.

Man trenger ikke vise noe som helst, egentlig, man kan bare gå inn, fylle det man vil og gå igjen.

Lenke til kommentar

Jeg som svarte deg og greier, til og med et bilde av koppen og det man får med. Men, here comes:

Koppen er i børstet aluminium eller noe slikt, både utvendig og innvendig, eneste av plast er håndtaket og lokket.

Man trenger ikke vise noe som helst, egentlig, man kan bare gå inn, fylle det man vil og gå igjen.

Er ikke det noe sånn max 1 gang per dag per stasjon eller no?

Har sånn statoil 04 kopp.. Fikk prøve mange nye typer kaffe og slikt ;) Anbefales!

Lenke til kommentar

Er ikke det noe sånn max 1 gang per dag per stasjon eller no?

Har sånn statoil 04 kopp.. Fikk prøve mange nye typer kaffe og slikt  ;)  Anbefales!

Står ingenting om 1 gang per dag, nei.

Med denne koppen er du synlig medlem i frokostklubben. Nå kan du forsyne deg med så mye varm drikke du vil, ut året - på alle stasjonene våre langs norske veier
Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...