Gå til innhold

Omstridt konkurranse hos Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En genial ting å komme på av netshop. Men hvis dem har så lite kunder at dem må gjøre slike ting for å få kunder så er det latterlig. irc er jo allerede overspamma av sånne linker.. Bra markedsføring. Men jeg trodde netshop var litt mer seriøse etter det jeg har lest her på forumet i hvertfall..

Lenke til kommentar
Om du ikke vil bli referrert fra meg, bare fjern alt etter "?sid..." i URL'en :D

Du har jo edit-knapp selv.

 

Dette var skuffende av Netshop, å sette i gang en konkurranse som kommer til å spamme oss ihjel... :thumbdown:

"ukens tilbud" kan neppe bli betegnet som spam.

 

Selv har jeg signet meg opp med et wildcard i mailadressen, slik at jeg umiddelbart legger merke til om NetShop finner på å selge adresselistene sine.

Lenke til kommentar

Saa vanvittig taapelig dere skal vere da. Tenk aa sammenligne konkuransen med MLM, nei da her dere ikke peiling.

 

Hardware.no har jo kjort samme konkuranse tidligere, skal dere si at Hardware.no ogsaa holder paa med pyramide? Hadde det vert snakk om at man maa betale penger for aa vere med i konkuranse saa hadde jeg skjont det, men her er det kun snakk om en stakars konkuranse hvor man kan oke muligheten til aa vinne ved aa bruke sin egen ID, det er jo ikke noe krav om aa linke denne ID til noen.

 

Jeg hiver meg paa jeg, saa ser vi hva som skjer, kunne altid ha trengt en ny Tv.

 

Frankie

Singapore (joda jeg flytter hjem til neste aar)

Endret av frank_jarle
Lenke til kommentar
"ukens tilbud" kan neppe bli betegnet som spam.

Han refererer vel ikke til Netshop-mailen som du tross alt må aktivere og godkjenne for å få, men til alle idiotene som nå kommer til å sende mail, IM osv. osv. til alle de kjenner for å hanke inn referanser...

Endret av Eloquence
Lenke til kommentar

Hvor kom egentlig den originale linken fra? Når jeg var inne på netshop i morges så jeg ingenting om noen konkurranse, og nå kommer jeg ikke inn engang..

 

Edit: kom inn nå, ser ut til at serveren deres sliter litt :). Uansett, står ikke noe om konkurranse på forsida så vidt jeg kan se..

Endret av Halvsame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...