Starblade Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Kan vinne en 42" Samsung plasma skjerm :-) Link ## Endret emnefeltet en smule -blacktower ## Endret 23. november 2004 av blacktower Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ugh, ikke gidd linke opp sånt til egen fortjeneste.. *riste på hodet* Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Si meg hvor er knappen for å ikke godta at man får tilsendt spammen til netshop? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Si meg hvor er knappen for å ikke godta at man får tilsendt spammen til netshop? Er vel en del av poenget med konkurransen, at netshop skal få seg en større mailingliste. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Er jo bare lureri det greiene der, nå om dagen hører man så utrolig mye om disse pyramidespillene og hvordan det ødelegger for mange. Men allikevel kjører Netshop i gang en kunkurranse som kan minne om pyramidespill. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Om du ikke vil bli referrert fra meg, bare fjern alt etter "?sid..." i URL'en Du har jo edit-knapp selv. Dette var skuffende av Netshop, å sette i gang en konkurranse som kommer til å spamme oss ihjel... Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 En genial ting å komme på av netshop. Men hvis dem har så lite kunder at dem må gjøre slike ting for å få kunder så er det latterlig. irc er jo allerede overspamma av sånne linker.. Bra markedsføring. Men jeg trodde netshop var litt mer seriøse etter det jeg har lest her på forumet i hvertfall.. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har vært en del spamme-tråder allerede, ja. Liker heller ikke det med at første- og tredjepremien trekkes, mens andre premie automatisk går til den største spammeren. Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Om du ikke vil bli referrert fra meg, bare fjern alt etter "?sid..." i URL'en Du har jo edit-knapp selv. Dette var skuffende av Netshop, å sette i gang en konkurranse som kommer til å spamme oss ihjel... "ukens tilbud" kan neppe bli betegnet som spam. Selv har jeg signet meg opp med et wildcard i mailadressen, slik at jeg umiddelbart legger merke til om NetShop finner på å selge adresselistene sine. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Når du får 50-100 spam daglig så er det alltid kjekt med litt "god" spam Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Saa vanvittig taapelig dere skal vere da. Tenk aa sammenligne konkuransen med MLM, nei da her dere ikke peiling. Hardware.no har jo kjort samme konkuranse tidligere, skal dere si at Hardware.no ogsaa holder paa med pyramide? Hadde det vert snakk om at man maa betale penger for aa vere med i konkuranse saa hadde jeg skjont det, men her er det kun snakk om en stakars konkuranse hvor man kan oke muligheten til aa vinne ved aa bruke sin egen ID, det er jo ikke noe krav om aa linke denne ID til noen. Jeg hiver meg paa jeg, saa ser vi hva som skjer, kunne altid ha trengt en ny Tv. Frankie Singapore (joda jeg flytter hjem til neste aar) Endret 23. november 2004 av frank_jarle Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Man kan jo alltids blokke adressen (registrere en mailadresse man ikke bruker når man bestiller ting). Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) "ukens tilbud" kan neppe bli betegnet som spam. Han refererer vel ikke til Netshop-mailen som du tross alt må aktivere og godkjenne for å få, men til alle idiotene som nå kommer til å sende mail, IM osv. osv. til alle de kjenner for å hanke inn referanser... Endret 23. november 2004 av Eloquence Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Får bare håpe at den som vinner ikke er bosatt i indre Nepal, kan bli dyr frakt for Netshop.no Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har sendt mail til Netshop nå og sagt hva jeg synes om dette. Lenke til kommentar
Starblade Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Spam eller ikke.. denne konkurransen er for bra til å ikke være med på Hadde vært morsomt om en her på forumet hadde vunnet, forum-medlemmene her har sikkert lagt igjen en del penger hos Netshop så det ville vært fortjent (i den grad man kan si noe slikt ) Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Hvor kom egentlig den originale linken fra? Når jeg var inne på netshop i morges så jeg ingenting om noen konkurranse, og nå kommer jeg ikke inn engang.. Edit: kom inn nå, ser ut til at serveren deres sliter litt . Uansett, står ikke noe om konkurranse på forsida så vidt jeg kan se.. Endret 23. november 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Alle sid?xxxx-endelser (spammer-ID?) er fjernet. Greit nok å si fra om en konkurranse, men ingen referanse-nummer skal brukes. Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hm mange som synes at det er en god konkuranse tydeligvis.... Virker som om netshop sine sider er nede. Jeg kommer iallfall ikke inn Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hadde vært litt moro å spamma konkurransen tilbake til support, salg, osv @netshop.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå