smy Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 ustabil nei min klokke som en helt og er helt stabil Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 hva er dette her da ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304048&cks=PRL Hmm, den dukket opp igjen nå i løpet av den siste timen... Men det er ikke akkurat mange av den de har da, bare 2 stk... den er borte igjen nå... direktelinken virker, men hvis man går inn via menyen er 90nm'ene borte. den eneste 90nm'eren komplett har er 3200+ kjøp fra netshop da.. Lenke til kommentar
Dwalker Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Sendte en mail til komplett og fikk som svar at det var problemer med å få tak i 3500+ 90nm fra AMD. Kanskje det er AMD som holder igjen..... Endret 24. november 2004 av Dwalker Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Sendte en mail til komplett og fikk som svar at det var problemer med å få tak i 3500+ 90nm fra AMD. Kanskje det er AMD som holder igjen..... AMD har ikke tatt tilbake noen cpu'er, hvis de er borte fra lista, så er det fordi at det er tomt. tror dere at AMD lager 50000 cpu'er i minuttet ? og komplett er ikke den eneste butikken som skal ha. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Om man hadde paranoide tendenser kunne man jo trodd at slike ting ikke ville bli solgt nettopp på bakgrunn av det at de etter sigende klokker til hundre og vel så det. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jepp, var også min første tanke... at AMD skjønner at det er så lett å klokke de billigere CPU'ene til 3500+ and beyond at det er et fåtall som kjøper 3500+ (siden dette strengt tatt kan defineres som en entusiastCPU foreløpig) Lenke til kommentar
jevel Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Sant nok, men synes dette virker som en utrolig tvilsom salgstaktikk. Men jeg må si meg utrolig tvilsom til at AMD tar kontakt med lille Amraam i Norge for å si at de trekker tilbake sine 90nm CPU'er pga ustabilitet, uten at noen hardwareentusiaster i verden har fått nyss om det Var vel ikke helt det jeg mente. Scenario: Kunde har bestilt en vare, men denne får ikke butikken tak i. Dermed ringer butikken og spør om kunde vil bestille noe annet i stedet for, da de ikke klarer å skaffe det han har bestilt. Hvorfor klarer dere ikke å skaffe det jeg har bestilt, da, spør kunden. Butikken vet ikke helt hvorfor, men sier noe sånt som at de er vanskelige å skaffe, skulle nesten tro de var trukket tilbake fra produsent. Kunden legger så på med butikken og poster en "WTF? ProduktX trukket tilbake fra produsent???" på yndlingsforumet sitt. /scenario. Jeg hadde gjerne ville hørt hva Amraam mener de har sagt/gjort. -KJ Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Da var 1 stk. A64 3500+ 90nm bestilt fra Netshop. Tror nok jeg blir godt fornøyd med den, skal jo selfølgelig klokkes til 2.4GHz (3800+) Og nei, jeg tror ikke AMD har noe som helst problemer med sine produkter. Det er nok heller det at de begynner å bli vankeligere å få tak i her (lille Norge) pga. at de er så veldig populære på både europa- og verdens-basis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå