Gå til innhold

AMD 64 90nm - usabil

Smif

Anbefalte innlegg

Hei....

Jeg hadde bestilt et amd 64 90nm 3500+ system hos Amraam.

Men nå ringte de og sa at de ikkeville anbefale meg 90nm'ene.

AMD har vist trukket tilbake alle 90mn'ene pga. usabilitet.

(Det HK'et jeg hadde besilt var et Epox EP-9NDA3+)

er det noen som har opplevd dette, eller kan jeg alikevell besille denne cpu'en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei....

Jeg hadde bestilt et amd 64 90nm 3500+ system hos Amraam.

Men nå ringte de og sa at de ikkeville anbefale meg 90nm'ene.

AMD har vist trukket tilbake alle 90mn'ene pga. usabilitet.

(Det HK'et jeg hadde besilt var et Epox EP-9NDA3+)

er det noen som har opplevd dette, eller kan jeg alikevell besille denne cpu'en?

bestill bare den du, har aldri hørt noe om ustabilitet eller at AMD har trukket tilbake alle cpu'ene ..

Lenke til kommentar
Dette høres høyst suspekt ut.... om du ikke ser noen artikler eller forumposter om dette innen dagen er omme lyver Amraam så det renner av de. Dette er slik som det blir oppslag av...

Vel, Komplett har tydeligvis ikke kjøpt inn en ny batch av 3500+ 90nm, siden den artikkelen har forsvunnet helt fra deres sortiment.

Så det er absolutt grunn til mistanke :cry:

Lenke til kommentar
Dette høres høyst suspekt ut.... om du ikke ser noen artikler eller forumposter om dette innen dagen er omme lyver Amraam så det renner av de. Dette er slik som det blir oppslag av...

Vel, Komplett har tydeligvis ikke kjøpt inn en ny batch av 3500+ 90nm, siden den artikkelen har forsvunnet helt fra deres sortiment.

Så det er absolutt grunn til mistanke :cry:

hva er dette her da ?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304048&cks=PRL

Lenke til kommentar

Hmm, den dukket opp igjen nå i løpet av den siste timen... :hmm:

Men det er ikke akkurat mange av den de har da, bare 2 stk...

ikke glem at de er ganske nye, og veldig populære, og de har ikke et utømmelig lager.

Du har nok muligens rett i det ja.

Men hvorfor driver da Amraam og ringer til Smif her, og hevder at AMD faktisk har trekt dem tilbake? Nå har ikke jeg noe kjennskap til Amraam, men det ville isåfall vært *utrolig* uprofesjonelt av dem å lyve om noe sånt :nei:

Lenke til kommentar

Hmm, den dukket opp igjen nå i løpet av den siste timen... :hmm:

Men det er ikke akkurat mange av den de har da, bare 2 stk...

ikke glem at de er ganske nye, og veldig populære, og de har ikke et utømmelig lager.

Du har nok muligens rett i det ja.

Men hvorfor driver da Amraam og ringer til Smif her, og hevder at AMD faktisk har trekt dem tilbake? Nå har ikke jeg noe kjennskap til Amraam, men det ville isåfall vært *utrolig* uprofesjonelt av dem å lyve om noe sånt :nei:

har aldri hørt om amraam.

og jeg har ALDRI hørt noe om at AMD trekker tilbake cpu'er. og hvis det hadde vært sånn, så hadde iallfall hw.no vært ute med en artikkel om det.

Lenke til kommentar
Tror ikke vi skal skyte bjørnen før vi har solgt skinnet her. Noen som kjenner til Aamram og som kan tipse dem om denne posten? Hadde vært interessant å høre hva de har å si om dette.

-KJ

Sant nok, men synes dette virker som en utrolig tvilsom salgstaktikk.

Men jeg må si meg utrolig tvilsom til at AMD tar kontakt med lille Amraam i Norge for å si at de trekker tilbake sine 90nm CPU'er pga ustabilitet, uten at noen hardwareentusiaster i verden har fått nyss om det ;)

Lenke til kommentar

ja, jeg kan snakke lit med dem. og tipse dem om dette...

men bare for å si en ting helt klart:

De er utrolig proffe, har handlet en del der og er meget fornøyd.. utolig service..

og det er selvsagt ikke noe de finner på...! Bjørn sa han hadde ringt til amd og fått bekreftet at 90nm'erne var ustabile med HK'ene.....

men jeg personlig kommer nok til å kjøpe 90nm'eren alikevel,

den risken er det verdt.. :)

Endret av Smif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...