Stig_W Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Skulle ha meg noen brennbare CDer og DVD plater for en stund tilbake og slet litt med "fyll" i lommeboka, så jeg trålte gjennom internett en hel ettermiddag for å finne de beste prisene. Til syvende og sist havnet jeg inn på www.brenner.no hvor jeg ble overrasket over det enorme utvalget i medier. Trudde ikke det fantes så manger merker, typer og modeller blant tomme CD og DVD plater. Ikke bare var utvalget imponerende, men prisene også...Enkelte bundles fant jeg så mye som opp til 50 % billigere enn enkelte konkurrenters priser. Det endte med at jeg bestillte derfra det jeg trengte og overraskelsen min ble større da platene ble levert kun 30 timer senere...snakker om kjapp levering. Så til dere som brenner mye, eller sliter med å finne en passende julegave til en bror/søster som brenner, kan jeg ikke annet enn å anbefale produktene/servicen på www.brenner.no Terningkast 6 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har kjøpt over 300 DVDR plater hos brenner.no både + og - og er veldig fornøyd! Kun 4-5 plater funket ikke! Det er bedre enn man kunne regne med! Spesiellt liker jeg at man får faktura i pakken, og slipper oppkrav! (Men betaler man ikke den tror jeg ikke man får det neste gang...) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Flyttes til Webshoperfaringer Lenke til kommentar
TJ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har handlet herfra et par ganger jeg også. Har aldri vært ute for problemer, og personalet virker veldig serviceinnstillte. Annbefales Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) jeg er i grunn enig i at de har god service, og at alt er bra med sjappen, men jeg syntes ikke det blir helt rett å skryte så voldsomt av butikken etter ett enkelt kjøp, og der alt gikk akkurat som det skulle. Etter MIN mening burde man ikke gi terningkast, eller skryte en butikk opp i skyene (eller nedenom og hjem for den saks skyld) før man i allefall har handlet et par ganger, og gjerne har hatt noen andre "erfaringer" med sjappen annet enn bestilling og levering.. Jeg har handlet en del hos brenner.no, og de har alltid vært imøtekommende og hyggelig å handle hos. De har alltid vært behjelpelig med raske svar på mail, og gode kvantumsrabatter når jeg har bestillt mange plater. De har alltid svart på mail på under 1-2 timer. Derfor vil jeg også melde meg på her og gi min skryt til butikken. De fortjener det.. Edit: leif.. Endret 23. november 2004 av Musty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå