kake_fredrik Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei Hei! Jeg har en barton 3000+ som jeg ikke får tynna mer mhz ut av, den har 2,2ghz nå. Jeg har låst agp porten til 66. men alikavell får jeg ikke mer burde jeg øke vcore? isåfall til hvor mye? jo mer strøm jo mer varme. for spec på hovedkortet skjekk profilenen der har du hele oppsettet Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei Hei! Jeg har en barton 3000+ som jeg ikke får tynna mer mhz ut av, den har 2,2ghz nå. Jeg har låst agp porten til 66. men alikavell får jeg ikke mer burde jeg øke vcore? isåfall til hvor mye? jo mer strøm jo mer varme. for spec på hovedkortet skjekk profilenen der har du hele oppsettet har du gode nok temps så kan du jo prøve å øke vcore litt..skader ikke det.. lov å prøve selv har jeg gitt min p4 1.7v med en thermaltake spark7+ Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Hei Hei! Jeg har en barton 3000+ som jeg ikke får tynna mer mhz ut av, den har 2,2ghz nå. Jeg har låst agp porten til 66. men alikavell får jeg ikke mer burde jeg øke vcore? isåfall til hvor mye? jo mer strøm jo mer varme. for spec på hovedkortet skjekk profilenen der har du hele oppsettet har du gode nok temps så kan du jo prøve å øke vcore litt..skader ikke det.. lov å prøve selv har jeg gitt min p4 1.7v med en thermaltake spark7+ oppdaterte bios:) fikk 2300! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå