Gå til innhold

Til pass for deg, Kjartan!

Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåda, er nå litt synd, da Kjartan kan ha en lovende karriere, han syngte jo da ikke så fryktelig dårlig. Hovedproblemet er jo som sagt at det hjelper lite å ha stemme men ikke noen ordentlige sanger som kan bakke ham opp, føler at Kurt har det samme problemet (men han overlever på den utrolige adaptasjonen han er kapas til).

Ikke misfortstå, synnes ikke synd på ham, bare at det er synd at en lovende norsk artist ikke slår ann.

Lenke til kommentar

bare at det er synd at en lovende norsk artist ikke slår ann.

Lovende norsk artist? Han er værken lovende eller en artist. Å kalle idol pakket for artister er et hån mot alle artister. Hele konseptet idol er en skam og et hån mot musikere som legger skjela si i musikken sin. Idol pakket er kun en gjeng karaoke "posere" uten noen som helst artistisk integritet. De har absoulutt ingenting å komme med i mine øyne. Melder man seg på et konsept som idol, har man lagt muligheten for å bli en artist død og begravet allerede før man har sunget en eneste strofe. Man blir ikke artist av å vise trynet sitt på TV og synge karaoke for f...!

Lenke til kommentar

bare at det er synd at en lovende norsk artist ikke slår ann.

Lovende norsk artist? Han er værken lovende eller en artist. Å kalle idol pakket for artister er et hån mot alle artister. Hele konseptet idol er en skam og et hån mot musikere som legger skjela si i musikken sin. Idol pakket er kun en gjeng karaoke "posere" uten noen som helst artistisk integritet. De har absoulutt ingenting å komme med i mine øyne. Melder man seg på et konsept som idol, har man lagt muligheten for å bli en artist død og begravet allerede før man har sunget en eneste strofe. Man blir ikke artist av å vise trynet sitt på TV og synge karaoke for f...!

Nåda, dette er selvsagt en smaksak, noen liker sjokolademus andre bamsemums, og om du mener at alle deltagerne av idol er en gjeng "karaoke posere" så har du sannynligvis ikke vært helt med:

Selveste poenget med idol var jo nettop å finne noen med talent og videreutvikle det, at det er en haug med unge mennesker med store ambisjoner og null talent som melder seg på er jo en helt annen sak.

Mener fortsatt at Kjartan var en lovende artist (sanger), men om han er det i dag er vanskelig å si da jeg ikke har hørt noe annet en vinnerlåta fra ham i idol. I alle fall så var Idol en helt grei underholdning (om det nå var pga hvor latterlig det kunne være) og en kosestund sammen for meg og samboeren min.

Lenke til kommentar
Selveste poenget med idol var jo nettop å finne noen med talent og videreutvikle det, at det er en haug med unge mennesker med store ambisjoner og null talent som melder seg på er jo en helt annen sak.

Meningen med idol er å finne noen med talent og videreutvikle det! Det er det dummeste jeg har hørt på lang tid!

Meningen med idol er å finne en godtroende fjott som de kan sette inn i en rolle uavhengig av talent, og melke godtroende 10-12 åringer for lommepengene deres!

For man kan jo ikke stikke under en stol at idolkjartan verken har karisma eller talent, og det var jo tross alt han som vant idol! Man må jo få sagt at der var sikkert større talenter med i konkurransen, men til tross for dette vant en middelmådighet som idolkjartan godt hjulpet av publikum som gav sine stemmer på sms og telefon. Man kan jo begynne å lure på den mentale tilstanden til mennesker rundt om kring i dette landet, når de gidder å stemme frem slike talentløse tullinger! Det finnes ufattelig mye god musikk i verden, og mange store talenter, og de aller fleste av dem kommer seg opp og fram i verden uten å delta i slike konsepter. Det er synd i platebransjegribbene som må gå til det skrittet og arrangere et så sykt konsept som idol for å tjene penger..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Selvsagt så ønsket jo "bakmennene" bak idol å tjene mest mulig penger på opplegget, men det dere faktisk sier er jo at sammtlige deltagere på idol er jo helt talentløse og det stemmer jo ikke helt.

Kan garantere deg at de fleste deltagerne på idol synger nok bedre en de fleste nerdene her på forumet (meg inkludert som knapt greier hjulene på bussen) men det er nok lang vei til å måle seg med stjerner som blandt annet Michael Jackson, Tina Turner , Elvis Presley (fyll ut med flere stjerner etter smak og behag).

Vulpture :

Synd at du synnes at mitt utsagn er noe av det dummeste du har hørt men hva er det nettop som skjer under idol? Hvis du fulgte med ,så du jo kanskje at de fleste deltagerne "modnet" som syngere og kanskje kunnet egnet seg etter masse blodslit som artister / popstjerner(under tvil). Er fullstendig enig i at en stjerne ikke er født over natten og at det er sjeldent med gode sangstemmer, men det betyr heller ikke at det ikke er mulig å ta en fra gata og gjøre ham både kjendis og popstjerne hvis han/hun har det nødvendige talentet.

Se heller på idol som en slags talentkonkurranse som er veldig hypet opp, uansett så har det vært god underholding her hos oss og det er jo til syvende og sist det som teller .

Lenke til kommentar
Selvsagt så ønsket jo "bakmennene" bak idol å tjene mest mulig penger på opplegget, men det dere faktisk sier er jo at sammtlige deltagere på idol er jo helt talentløse og det stemmer jo ikke helt.

Kan garantere deg at de fleste deltagerne på idol synger nok bedre en de fleste nerdene her på forumet (meg inkludert som knapt greier hjulene på bussen) men det er nok lang vei til å måle seg med stjerner som blandt annet Michael Jackson, Tina Turner , Elvis Presley (fyll ut med flere stjerner etter smak og behag).

Vulpture :

Synd at du synnes at mitt utsagn er noe av det dummeste du har hørt men hva er det nettop som skjer under idol? Hvis du fulgte med ,så du jo kanskje at de fleste deltagerne "modnet" som syngere og kanskje kunnet egnet seg etter masse blodslit som artister / popstjerner(under tvil). Er fullstendig enig i at en stjerne ikke er født over natten og at det er sjeldent med gode sangstemmer, men det betyr heller ikke at det ikke er mulig å ta en fra gata og gjøre ham både kjendis og popstjerne hvis han/hun har det nødvendige talentet.

Se heller på idol som en slags talentkonkurranse som er veldig hypet opp, uansett så har det vært god underholding her hos oss og det er jo til syvende og sist det som teller .

God underholdning, du har et poeng der! Morsomt å se folk drite seg ut på TV!

Lenke til kommentar
Norske artister kommer iallefall ikke til å slå gjennom i utlandet sålenge Espen Lind skriver sangene deres. Her går det på uinspirerende melodier og nødrim...all the way!

Fy faen.

100% Enig med deg! Men nå er det en gang slik at det er ikke den musikken med størst kred som nødvendigvis selger mest plater, hjernedød tyggegummipop selger haugevis med skiver til 10-12 åringer!

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...