Bandidos-Pelle Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Sånn er det, når man hverken kan synge eller har has på de over 18 år. DA er det ikke lett å være Kjartan. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=255739 Gosset meg skikkelig! :!: Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Stakkars mann. Idol er vel oppbrukt for lengst. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 hahaha. Venninne av meg synes synd på han når hun leste om superkonserten i timen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Faktisk ikke en eneste en Morro Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det litt synd på han, men fyy så artig. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Han ble sikkert kjempe skuffa HAHHA!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Rart det der. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=255739 Bummer. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bra! Kun Kurt som har greid noe.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 I'm standing tall. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Bra! Kun Kurt som har greid noe.. Ja, hahah.. Heia Kurt Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Synes ikke synd på han! Når du melder deg på et sånt idiot konsept som idol, så kan man ikke regne med å få kred! Det er like mye kred i en idoldeltager som i en flaske lakserolje! kurt, kjartan, sandra, margaret, osv.osv. Dere suger! kurt nilsen med den gnålinga, man blir drita lei! God musikk lages av folk som har slitt og sultet for å oppnå noe, ikke av grådige plateselskaps gribber som bare er ute etter å suge penger ut av lommene til teite fjortisser! Det er bra at ingen voksne går på konsertene til idolkjartan, det kan bety at voksne flest ikke lar seg lure! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Tja, uansett begynner de greiene der å bli vel oppbrukt. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Koste meg skikkelig når eg såg det tidlegare i dag Idol begynner som andre har sagt å bli oppbrukt, og det er eg igrunn ganske glad for.. Edit: skirveleif Endret 23. november 2004 av zero_time Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Skadefryden spredde seg i hele kroppen da jeg leste. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Synes ikke synd på han! Når du melder deg på et sånt idiot konsept som idol, så kan man ikke regne med å få kred! Det er like mye kred i en idoldeltager som i en flaske lakserolje! kurt, kjartan, sandra, margaret, osv.osv. Dere suger! kurt nilsen med den gnålinga, man blir drita lei! God musikk lages av folk som har slitt og sultet for å oppnå noe, ikke av grådige plateselskaps gribber som bare er ute etter å suge penger ut av lommene til teite fjortisser! Det er bra at ingen voksne går på konsertene til idolkjartan, det kan bety at voksne flest ikke lar seg lure! Som om jeg skulle sagt det selv. Idol er forkastelig! Det er rett og slett tragisk at disse "artistene" selger plater. De er ikke noe annet en karaoke sangere for f... Endret 23. november 2004 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå