kake_fredrik Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Hei hei! jeg lurte på om det gikk ann og flashe skjermkortet sitt i windows, det går jo til hovedkort! hvis det går ann hvilket program trenger jeg da? har ikke diskett stasjon, det er et radeon 9800 pro det er snakk om Endret 23. november 2004 av kake_fredrik Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Winflash (guru 3D) alt. Google Har brukt det selv - funker som f... Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Winflash (guru 3D) alt. GoogleHar brukt det selv - funker som f... hei hei! lastet ned programvaren, det funker desverre ikke på mine bioser, jeg har tenkt og flashe mitt 9800pro til XT, men biosene er i feil format.(er de biosene som er helt øverst på siden) Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kan hende du bruker feil bios til å flashe med: følg denne guiden: http://www.rojakpot.com/default.aspx?locat...&var1=92&var2=0 Men er du usikker la være - konsekvensen med feil bios kan bli - kort som ikke gir bilde. husk at filen skal slutte med *.bin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå