Gå til innhold

Windows Media Player 9 Rart bildet !

gamerman

Anbefalte innlegg

Hei

Hver gang jeg prøver å streame noe fra en side f.eks www.gamespot.com så får jeg opp video men i stedet får å vise helt klart bildet så viser den masse farger og artifact tror jeg det heter er masse rare farger også ser man video så vidt . Når jeg da lukker den så lander denne på desktop : dxva_sig en notepad fil . Når jeg åpner den opp så står det ingen ting der. Jeg har prøvd i IE og Firefox. Jeg har uninstallet media player å installet på nytt men samma skjer. Jeg bruker codec pakken K-Lite og lurer på om jeg skal uninstalle den også installe noen divx , xvid osv codec til media player.

PLZ HJELP MEG :cry::cry::cry:

EDIT: Skjer bare på filmer jeg streamer , jeg har også hatt dette problemet før jeg installet k-lite pakken.Har hatt problemer med å spille av filmer fra disc men etter installation av k-lite pakken så ble dette fikset men ikke streamingen.

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med stor sannsynlighet blir hele windows blokkert under oppstart hvis du legger inn SP2 med en ulovlig key ja. Men WMP10 trenger da ikke SP2 såvidt jeg vet. Du kan kanskje velge å la være å installere SP2. Evt. hente den direkte fra www.microsoft.com istedet for å bruke windows update.

Stikk dit og søk etter Windows Mediaplayer 10 så får du sikkert en direkte downloadlink.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...