Efreet Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kva er den beste og mest lydlause alternative kjølingen for eit Nvidia Geforce 6800 Ultra skjermkort utenom vannkjøling. Den originale bråker. Kva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Kva er den beste og mest lydlause alternative kjølingen for eit Nvidia Geforce 6800 Ultra skjermkort utenom vannkjøling. Den originale bråker. Kva anbefaler dere? Arctic cooling sin NV5 på microplex er veldig bra Edit : NV5 Endret 23. november 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Enig artic cooling kjøleren er effektiv, lager lite lyd, og koster relativt lite. Absolutt annbefalt om du skal ha luft-basert kjøling. -Stigma Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Er den lett å montere? OG er dere 100% sikre på at den passer på dette kortet: https://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301844 100% sikker må eg være. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Er den lett å montere? OG er dere 100% sikre på at den passer på dette kortet: https://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301844 100% sikker må eg være. ja ,jeg er sikker virker som om nesten alle nvidia 6800 serie kortene har skruehullene på samma plass og det står jo at det er laga for gt\ultra ,så det passer nok. alt du trenger å gjøre for å montere er faktisk bare å skru den til ^^ Endret 23. november 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 mister eg garantien (gjer vel det, pytt pytt)? Men eg berre skrur vekk den andre og legger denne på? og, ein ting til: Led lysene som er i 6800ultra, er dei der fortsatt eller er dei ein del av original kjølingen? siden den skaper ein så god effekt ilag med mitt kabinett som har lyseblå led vifte øverst. slik at eg veit om eg må kjøpa med eit led lys også. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 mister eg garantien (gjer vel det, pytt pytt)? Men eg berre skrur vekk den andre og legger denne på? og, ein ting til: Led lysene som er i 6800ultra, er dei der fortsatt eller er dei ein del av original kjølingen? siden den skaper ein så god effekt ilag med mitt kabinett som har lyseblå led vifte øverst. slik at eg veit om eg må kjøpa med eit led lys også. må nok kjøpe deg en led ja... tror den leden på gainward sitter i kjøleren og siden nv5 er svær så er det ikke plass til led på kortet Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Vel, eg kan vel kanskje demontere leden frå original kjølaren om det er mogleg og lodde på ny kontakt. jaja. Men takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå