ymerguer Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hurtigtest: Canon BJ i865 vekkes fra dvalen I slutten av juli i år testet vi Canon BJ i865. Siden den gang har skriveren stått ubrukt i en krok. Ville skriveren fortsatt "levere varene" etter den lange dvalen...? Les artikkelen her Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Selv opplevde jeg at Canon i550x tørket ut i løpet av sommerferien, og jeg har ikke fått ordnet den ennå. Lurer på hva man må gjøre...må jeg skifte skriverhodet? (koster vel like mye som en printer vil jeg tro?) Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er den tørket heilt ut, må du mest sannsynli skifte skrivehodet ja, og det dekker nok ikkje garantien, så ein måte du kan teste det på, er å prøve å vaske vekk litt blekk under skrivehodet med litt sprit. Kan skade skriveren, men virker i enkelte tilfeller, så er den ødelagt, så er det verdt et forsøk. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Mener jeg har hørt at skriverhodet på nyere Canon skrivere skal være såpass bra at de ikke regner det som en slitedel, og at det også dekkes av garantien. Undersøk den lille skriften Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Om det skal dekkast av garantien er no litt så som så... Er det brukt uorginalt blekk, er det ikkje garantisak. Er faktisk ofte det eller dårlig papir som er årsaken til feil. (les: papir som støver) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå