RBW Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 SiSoft Sandra 2005 lansert SiSoft Sandra har nå kommet i ny versjon. SiSoft Sandra er et mye brukt diagnose-, analyserings- og testprogram for datamaskiner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kult, håper den ikke er super-bugga og at bench-testene inneholder oppdaterte komponenter å sammenligne med. Det har jeg savnet så langt! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 "Sorry, this is only available in the ..." kjøss meg... stick to Everest! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg veit ikke om jeg har fått lasta ned riktig versjon (selv om jeg brukte linken fra artikkelen), men i CPU bench kan man kun sammenligne med AMD Athlon XP/Opteron og Intel (Socket 478/775 + Xeon). Altså ingenting fra Socket 754 og 939! Hva er det for noe a!?! Bare meg som syns dette er dårlig? Eller rart? Sandra har med de aller nyeste CPUene fra Socket 775, men ingenting fra AMD64-seriene... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Sandra har med de aller nyeste CPUene fra Socket 775, men ingenting fra AMD64-seriene... Gjett hvem som er sponsa Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Sandra har med de aller nyeste CPUene fra Socket 775, men ingenting fra AMD64-seriene... Gjett hvem som er sponsa Burde helt klart vert med ja, sponsa eller ei . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå