Gå til innhold

Trenger deres "godkjenning" for mitt 64 system

Anbefalte innlegg

Gode tolkninger. Bare jeg som er overrasket over ytelsesforskjellen mellom på de to plattformene og synes det er unødvendig av PQi å gjøre såpass forskjell.

Var på ingen måte meningen å rakke ned på ditt valg, dadisse TCCD-baserte minnebrikkene på ingen måte er dårlige.

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3. Latencien har ikke like mye å si på A64 som ved andre plattformer, Google before asking silly questions :yes:

Så ikke denne før nå, jeg...

Hva er dumt med spørsmålet om at latency har like mye å si for S939 som for S754? Forklar meg det?

Minnekontrolleren på S939 er en helt annen enn på S754, med mye lavere latency i seg selv. Hvorfor skal ikke det innvirke på hva minnelatency har å si?

Kan du vise meg en test av latency på S939? Jeg har Googlet lenge og vel, men finner bare den gamle versjonen med S754.

"Det finnes ikke dumme spørsmål, bare arrogante svar..."

-KJ

Lenke til kommentar
Jevel: spør Deetee, han har hatt begge boardene, han har MSI sitt nå.

Jeg kan ikke uttale meg på personlig grunnlag om Gigabyte kortet.

Så på grunn av det en kompis av deg har å si om GigaByte sitt kort så skal vi altså se bort fra alle de som poster på f.eks. AMDmb.com og er fornøyde med kortet. Jeg ser ikke helt hvor du vil med den.

MSi kortet var ett av de første S939, om ikke det aller første, og har gjennom det fått en veldig bra start. Anandtech likte det tydeligvis godt, men det betyr jo ikke som vi ble enige om over at det er så voldsomt mye bedre enn resten...

-KJ

Lenke til kommentar
Ja, men dem ble kanskje litt sponsa av intel under utviklingen av rambrikken eller noe. Vil man ha det beste, må man betale for det :thumbup:

Men på en annen side er det gode nyheter for intel-eiere da!

I aller høyeste grad! Men de må forte seg å handle, for tilbudet går ut snart. :D

-KJ

Lenke til kommentar
Hva er dumt med spørsmålet om at latency har like mye å si for S939 som for S754? Forklar meg det?

Minnekontrolleren på S939 er en helt annen enn på S754, med mye lavere latency i seg selv. Hvorfor skal ikke det innvirke på hva minnelatency har å si?

Kan du vise meg en test av latency på S939? Jeg har Googlet lenge og vel, men finner bare den gamle versjonen med S754.

Neivel. Kan jo gjenta, jeg da. Var faktisk tre spørsmål.

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...