clayman_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg tenkte på å kjøpe nye deler til pcen. Det jeg har nå: CPU: Intel Pentium 4 2,4 ghz HK: AOpen SKjermkort: GeForce Ti4200 (host) HD: 280 gbit Skjerm: LG Flatron 19" 915FT Det jeg har lyst på er: CPU: AMD 64 3500+ HK: *et elr annet* Skjermkort: GeForce 6800GT HD: 200-250 gbit Skjerm: Hyundai 19" CRT Flat Gi meg forslag eller forbedringer! Ha hodet på pris ! Jeg gamer mye fps-spill (hl2 , cs , ut , doom3) og rpg-spill (wow , ff , eq2) som trenger en kraftig gaming pc! :!: Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 noen svar? :s Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302020&cks=PRL Prøv den... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Den pakka var ikke dum. *pirke*Det heter Gigabyte ikke Gigabit. En byte er åtte bit *pirke* Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jau, den pakka var ikke dum så jeg vil kommentere en anmelder sitt innlegg Anmelder: ornand Bra deler. Hovedkort vunnet tester. CPU bra ytelse til prisen. Men hvorfor lage egne oppgraderignspakke hvis prisen er samme som å kjøpe løst? Han må jo bare være dum. Slike pakker blir gitt som et tips både fordi det frister kunden til å kjøpe mer, og nummer to, fordi ikke alle vet helt hva de skal putte penga i. Det var et glimrende forslag så hvorfor han har satt 1 som poengsum fatter jeg ikke. Tommel opp fra meg også, og jeg er Intel fan. Sier vel sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå