hemo Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Vifta på skjermkortet mitt har stoppa. Kortet er eit PowerColor Radeon 9600 PRO EZ med ATI-klistrelapp på vifta. Det er snart eit år gammalt. Kva gjer eg? Dette kortet, faktisk: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=120317 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Du kan: 1...Hvis det fortsatt er garanti, sende det tilbake og få et nytt. 2...Sette på en egen vifte, hvis du føler deg modig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 du burde ikke bruke pcen før problemet er løst Lenke til kommentar
hemo Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Eg har ikkje lyst å senda kortet i retur, for då blir eg uten PC... Ved sida av skjermkortet står no ein slått-kjøler, som drar ut evt. varme... Skal eg i tilfelle tinga ny vifte frå f.eks. Microplex? 20 mm? 25 mm? eller er det andre løysingar? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Vil anbefale at du reklamerer. Du har minst to års reklamasjonsrett etter loven. Hvis du selv modifiserer kortet med ny vifte, og noe annet på kortet skulle feile, så vil dine rettigheter være tilnærmet lik null. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 du burde ikke bruke pcen før problemet er løst Jeg brukte faktisk mitt Abit Siluro G-Force 3 Ti 200 i ett år etter at vifta stoppet. Funket som bare det. Ble litt varm, men pytt pytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå