Kaytona Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei! Er det noen der ute som kan gi meg et tips på hvor jeg kan få kjøpt et "Power On Self Test" kort?? Har prøvd og finne noe på nettet, men det er jammen ikke lett! Håper det er noen som kan hjelpe meg! Har prøvd Datasafe i Drammen, datakjeden i Bergen, og diverse andre uten hell! Lenke til kommentar
pekle Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Eit POSTkort? Souvenirsjappa? Postkontoret? Kva er funksjonen til dette kortet? Overvaking av oppstarten til HK? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Er det et sånt du skal ha? Var en eller annen netbutikk som solgte de for en stund siden, men vet ikke om noen som selger det nå lenger. qxl kanskje? Lenke til kommentar
Kaytona Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Eit POSTkort? Souvenirsjappa? Postkontoret? Kva er funksjonen til dette kortet? Overvaking av oppstarten til HK? Vet du noe om dette?? Siden du spøker med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå