roony1974 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Nå har både ABIT og ASUS hovedkort med PCI-Express som burde komme på markedet meget snart, kansje før jul mente de på Komplett data. Det hovedkortet jeg synes er mest intresant er ABIT AX8-3rd Eye. Det er i skrivende stund kun ASUS A8N-SLI Deluxe og ASUS A8N-SLI som er annonsert hos bla. Mamoz.no og et fåtall andre forhandlere. Hvis noen har flere nyheter om PCI-E hovedkort til AMD så vær så snill å post dette. Endret 23. november 2004 av roony1974 Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har lagt inn bestilling på A8N SLI Deluxe, og i følge Flexi data (Norek/komplett) står det på bestillingen: "Reservert 26.11.04" -Mens det på et MSI 6600GT skjermkort står "Reservert 02.12.04" -Så det er jo lov å håpe... ...selv om jeg tror at det drøyer, speiselt ettersom det står "ubekreftet 18.12.04" på komplett's internettsider. Det jeg aller helst kunne ha tenkt meg var 1. Abit m/nforce4, 2. Abit m/k8t890 3. Epox m/nfore4 4. MSI m/nforce4 Men nå har jeg ventet siden september, og da får jeg nøye meg med det som er å oppdrive... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har lagt inn bestilling på A8N SLI Deluxe, og i følge Flexi data (Norek/komplett) står det på bestillingen: "Reservert 26.11.04" -Mens det på et MSI 6600GT skjermkort står "Reservert 02.12.04" -Så det er jo lov å håpe... ...selv om jeg tror at det drøyer, speiselt ettersom det står "ubekreftet 18.12.04" på komplett's internettsider. Det jeg aller helst kunne ha tenkt meg var 1. Abit m/nforce4, 2. Abit m/k8t890 3. Epox m/nfore4 4. MSI m/nforce4 Men nå har jeg ventet siden september, og da får jeg nøye meg med det som er å oppdrive... hehe..jeg GADD ikke vente mer og bestilte MSI Nforce3 med 6800ULTRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå