Mauro Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Alle som har kjøpt hl2 over steam kan spille source og hl2 uten cd så klart, men om jeg har kjøpt det på cd (dvd), og har registrert det. Vil jeg da kunne få lov å laste hl2 og source hvis jeg legger inne steam på nytt ? :o Noen som vet dette? ##Emnet endret av moderator## Endret 23. november 2004 av Blib Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Sålenge du husker mail og passord så tror jeg det går fint. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Du kan vel alltids bare gå på "Browse gamess", trykke på knappen nederst og skrive inn CD-keyen din. Da skal du kunne få laste ned alt mulig ja. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Du kan vel alltids bare gå på "Browse gamess", trykke på knappen nederst og skrive inn CD-keyen din. Da skal du kunne få laste ned alt mulig ja. Stemmer det ! Herregud så dum jeg er ! Tusen tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå