rotravi Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei. Har fått et propblem med min plextor brenner,som jeg ikke forstår hvorfor kommer. Dette skjer med noen cd plater og ikke med andre. Når jeg skal starte brenningen så får jeg feilmeldingen "power calibration error" og jeg får ikke brent noe på cd platen. Dette skjer med kjente merker som MORE like så mye som med "no name" billig plater. Hadde vert fint om noen kunne hjelpe meg med dette,da det er FRUSTRERENDE !! På forhånd takk T.I.S Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Fikk det samme på min ultra gamle Sony 4x, som jeg fortsatt har. Jeg bare reinstallerte windows så funket det igjen. Lenke til kommentar
RetroSpeC Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Dette skyldes som oftest dårlig eller skadet media. Denne feilen referer til en sector på cd-platen som det ligger litt info om selve platen. Dette forsøker brenneren å hente ut for å bestemme hvilke brenner hastigheter cd-platen støtter. Samt litt annen info. Problemet oppstår når ikke brenneren klarer å lese dette sporet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå