*Tronaldo* Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei! Er det bare meg eller er det betenkelig at varer som er på ukens tilbud mer enn ofte har status "ikke på lager" og "ubekreftet"? Er det slik at webshoppene bruker dette som en slags "skal-vi-se-hvor-mange-vi-skal-bestille-poll"? Ta psdata feks. her er 2 av de 4 varene ubekreftet. Komplett har 1 av fire ubekreftet og 1 ikke på lager, men bekreftet. Netshop har 1 av fire varer som ubekreftet, men kun 10 stykk av rammen de averterer. Jeg finner dette underlig... *Tronaldo* Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 For vår del skyldes dette rett og slett at vi solgte mye mer enn beregnet av Creative spilleren (500 til er på vei nå og prisen gjelder ut uken selvfølgelig) Ut over det har vi en knuteregel som vi alltid følger og det er at Ukens produktene alltid skal være på lager. Dog hender det jo som her at vi blir utsolgt... :-) Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 For vår del skyldes dette rett og slett at vi solgte mye mer enn beregnet av Creative spilleren (500 til er på vei nå og prisen gjelder ut uken selvfølgelig) Ut over det har vi en knuteregel som vi alltid følger og det er at Ukens produktene alltid skal være på lager. Dog hender det jo som her at vi blir utsolgt... :-) Ok. Skjønner. Jeg mener jo også at "ukens tilbud"-varer absolutt bør være på lager - noe annet er jo helt tåpelig. Så det er rett og slett ingen spekulasjon her (regner ikke med at dere svarer ja på dette, men) *Tronaldo* Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har også hørt at ukens tilbud planlegges noen uker i forveien og derfor er det vanskelig når blant annet leveransen svikter. Man kan ikke planlegge ukens tilbud dagen i forveien pga. bannere osv. Man kan jo dog bestille opp en haug lenge før, men det er dyrt å ha et overfylt lager. Ser ikke helt problemet - bestill til ukens tilbud-prisen, og motta den når de får den på lager. Det tar sjelden lang tid. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Når det gjelder Netshop sin ubekreftet så er det bare CPU det gjelder! så hvis du tar 1.7 isteden (feks) til 477 kroner mer, så er alt på lager Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har også hørt at ukens tilbud planlegges noen uker i forveien og derfor er det vanskelig når blant annet leveransen svikter. Man kan ikke planlegge ukens tilbud dagen i forveien pga. bannere osv. Man kan jo dog bestille opp en haug lenge før, men det er dyrt å ha et overfylt lager. Ser ikke helt problemet - bestill til ukens tilbud-prisen, og motta den når de får den på lager. Det tar sjelden lang tid. Helt enig, en webshop hopper ikke i det et på par dager liksom. Det blir planlagt uker/måneder i forveien, og bestillingene til leverandør blir efftivisert. Men det er jo mange skjær i sjøen en container med duppeditter kan gå på, så noen ganger hender det at tilbudet går ut uten at de er på lager, men det har da aldri vært noe problem hos Psdata for mitt vedkommende, varene har blitt sendt til meg så snart de har det på lager, til tilbudspris selvfølgelig. Til trådstarter: ta det med ro, du kan trygt bestille det du vil ha, du får det tilsendt til rett pris så snart det kommer inn på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå