kilogram Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Laserprintere skriver serienummer Laserprintere fra kjente produsenter skriver ut serienummer på alle dokumenter. Flere regjeringer bruker disse serienummerne for å identifisere forfalskede papirer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Skummelt ass. USA har litt for mye makt syns jeg.... Men det her gjelder ikke blekk-skrivere? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 hva om jeg da kjøper skriveren med kontanter i butikk å ikke oppgir navn, får jeg ikke kjøpt den da? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Tror nok du får kjøpt den, men de vet jo fortsatt hvor den er kjøpt osv. Dra til Latvia, kjøpe en laserskriver, dra hjem til Norge og trykk penger Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 du får sikkert kjøpt den, du kan no alltids oppgi falsk navn om nødvendig. men eg vil tru at det er først og fremst folk som registrerer produktet sitt som dei har i databasen. uansett skremmande utvikling, vi vert jo snart overvåka over alt. Lenke til kommentar
G Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er det virkelig noen som klarer å forfalske pengesedler med slikt utstyr da? Det må jo bli enkelt å avsløre når du sjekker de vanlige sikkerhetsmerkene på sedlene. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Tror du virkelig dama i kassa på kiwi sjekker det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå