embark Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 1. Ep. 52. Ep. 6 3. Ep. 4 4. Ep. 1 5. Ep. 2 Er ikke den største tilhengeren av Star Wars. Er heller ikke stor fan, og det er rekkefølgen min òg. Off, så teit han der Jar-Jar er... Slenger meg på den! Jar-Jar ødelegger litt, ja... Synes vel egentlig bare de gamle Star Wars filmene er brukbare. 1 og 2 suger... Men 2'ern var ubeskrivelig kjedelig. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 1. Ep. 52. Ep. 6 3. Ep. 4 4. Ep. 1 5. Ep. 2 Er ikke den største tilhengeren av Star Wars. Er heller ikke stor fan, og det er rekkefølgen min òg. Off, så teit han der Jar-Jar er... Slenger meg på den! Jar-Jar ødelegger litt, ja... Synes vel egentlig bare de gamle Star Wars filmene er brukbare. 1 og 2 suger... Men 2'ern var ubeskrivelig kjedelig. Yoda tar av da... :!: Men ellers så er det den kjedeligste Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 1. Ep 4 2. Ep 6 3. Ep 5 4. Ep 1 5. Ep 2 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Grei underholdnig for en fantasi løve - 1 - 1 2 - 2 3 - 2 4 - 3 5 - 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 6-4-5-1-2 Første best og siste dårligst. 3 kan bli en stor skuff etter å lest litt om den Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 2,1,3 de nye er enkelt og greit ikke SW Har du sett 3'ern? Har den kommet ut? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 2,1,3 de nye er enkelt og greit ikke SW Har du sett 3'ern? Har den kommet ut? Han sier at han ikke regner de nye som Star Wars, derfor finnes det ifølge han kun 3 Star Wars filmer (som vi kaller 4, 5 og 6). Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 A New Hope, Empire Strikes Back og Return of the Jedi ligger så godt som på samme plass.. Ikke den éne foruten den andre.. Likte nok best Return of the Jedi i mine yngre dager! Ellers var kanskje "the Phantom Menace" bedre enn "the Clone Wars", men siden jeg HAAATER(!!!) -så til DE GRADER- den møkka forp#!@te jævelen Jar-Jar Binks, så havner "1'ern" på siste plass.. 2'ern var ikke noe særlig den heller.. Men -i motsetning til hva noen andre sider, så synes jeg at de klarer å skildre Anakin sitt "voksende hat" nokså bra.. Så jeg ble litt/veldig positivt overrasket over akkurat det.. Men, som sagt, etter å ha sett 1'ern så hadde jeg ikke de størte forandringene heller, for å si det slik (og dét kom nok godt med..) .. Nei, Star Wars var, er og blir episode 4, 5 og 6. Faen ta at de måtte lage dette "produktet" til en hyper-komersiell greie.. La Star Wars være Star Wars, og hold Jar-Jar Binks unna, og Yoda nede på bakken, -og ikke flaksenes rundt slik som han presterte.. Har sett Star Wars så mange ganger (bortsett fra 1'ern og 2'ern) så mye at jeg blir flau! ..men er f... meg flau over resultatet til de nye episodene også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå