Gå til innhold

Korleis vil du rangere Star Wars filmene?

dedLy_sCoRpIoN

Anbefalte innlegg

1. Ep. 5

2. Ep. 6

3. Ep. 4

4. Ep. 1

5. Ep. 2

Er ikke den største tilhengeren av Star Wars.

Er heller ikke stor fan, og det er rekkefølgen min òg. Off, så teit han der Jar-Jar er...

Slenger meg på den! Jar-Jar ødelegger litt, ja...

Synes vel egentlig bare de gamle Star Wars filmene er brukbare. 1 og 2 suger... Men 2'ern var ubeskrivelig kjedelig. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Ep. 5

2. Ep. 6

3. Ep. 4

4. Ep. 1

5. Ep. 2

Er ikke den største tilhengeren av Star Wars.

Er heller ikke stor fan, og det er rekkefølgen min òg. Off, så teit han der Jar-Jar er...

Slenger meg på den! Jar-Jar ødelegger litt, ja...

Synes vel egentlig bare de gamle Star Wars filmene er brukbare. 1 og 2 suger... Men 2'ern var ubeskrivelig kjedelig. :thumbdown:

Yoda tar av da... :!: Men ellers så er det den kjedeligste

Lenke til kommentar

A New Hope,

Empire Strikes Back og

Return of the Jedi

ligger så godt som på samme plass.. Ikke den éne foruten den andre.. Likte nok best Return of the Jedi i mine yngre dager! :thumbup:

Ellers var kanskje "the Phantom Menace" bedre enn "the Clone Wars", men siden jeg HAAATER(!!!) -så til DE GRADER- den møkka forp#!@te jævelen Jar-Jar Binks, så havner "1'ern" på siste plass.. 2'ern var ikke noe særlig den heller.. Men -i motsetning til hva noen andre sider, så synes jeg at de klarer å skildre Anakin sitt "voksende hat" nokså bra.. Så jeg ble litt/veldig positivt overrasket over akkurat det.. Men, som sagt, etter å ha sett 1'ern så hadde jeg ikke de størte forandringene heller, for å si det slik (og dét kom nok godt med..) ..

Nei, Star Wars var, er og blir episode 4, 5 og 6. Faen ta at de måtte lage dette "produktet" til en hyper-komersiell greie.. La Star Wars være Star Wars, og hold Jar-Jar Binks unna, og Yoda nede på bakken, -og ikke flaksenes rundt slik som han presterte..

Har sett Star Wars så mange ganger (bortsett fra 1'ern og 2'ern) så mye at jeg blir flau! :blush: ..men er f... meg flau over resultatet til de nye episodene også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...