tor_erik Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har skutt luftgevær på 17. mai, lekt spray n' pray med fullautomatisk softgun-gæver, malt saker og ting meg paintballgevær og skutt på litt forskjellige saker med hagle. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Hmm... kanskje ikke noe spesielt å skryte av men jeg er jo bare 12 år, så jeg har god tid igjen til å skyte fra meg > Pil og bue (sånn proff) > Laservåpna som er på megazone > Luftgevær og luftpistol > lekevåpen (skyter bare krutt) > musa til pcen.. når jeg spiller > vanngevær > kamera (hvis det regnes da:p) LOL, her var det mye du kan av Har sikkert skudd med flere greier, men kommer ikke på det... EDIT: > Softgun > Blåserør > Sprettert Endret 23. november 2004 av xerminx Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Luftgevær. luftpistol, salong, sauer, hagle, pil og bue (morsomt). Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har skutt med disse (er nå 15 år gammal): -H&K Mp5 -H&K Glock 17 -US Carabin -Mauser -Snikskyttergevær (husker ikke navnet, men hadde en effektivitets-rekkevidde på 5 km elns) -Uzi -Go gammal Tommygun -Luftgevær (ja jeg har en far i militæret) Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Knerta et par gamlinger i Østfold for noen år sia. Vilt Off TOpic, HVA knerta du dem med? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Skutt: 22LR Salongrifle Glock 17 USP .45 Hagle (hæren sin) MP5 Ag3 40mm granatkaster til Ag3 Enfield (gammel type, britisk) Rifla til svenskene (husker ikke hva den heter i farten) 12,7 rifle 12,7 mitraljøse Mg3 M72 Carl Gustav (kun blåmann) Lysrakett () Skulle skyte med M4 når vi jobbet med amerikanerene, men de har vistnok litt mer byråkrati når det gjelder å skyte, enn de fleste andre land, så det ble ikke noe av det. Kastet: Sjokkgranat Flashbang Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hiver meg på denne nokså menigsløse tråden...: -Hagle, Semi-Auto -Hagle, 2 løpers -Glock 17 -Colt Pyhton (Elsker den) -Luftpistol, 6mm -Luftgevær, 6mm -Glock 17, Gas-6mmBB -AK-74, Elektrisk 6mmBB -Ellers masse rare airsoft gevær/pistoler. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det finnes ikke noe som heter paintballgevær... Det heter markør, og for all del bør det ikke nevnes i denne tråden. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ag3 HK-79(granatkaster til Ag3, men uten granat som detonerer) Hagle Mp5 Glock Mg3 12,7mm mitraljøse Våpensmia NM149 (ombygd Mauser) Christensen Ranger (DET er kul rifle!) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har skutt med litt av hvert.. Masse forskjellige rifler, hagler etc... Men det morsomste var en semi - automatisk 3,5" beretta hagle... fy faen for ett kraftig beist... dundra unna 3 skudd på i overkant av 1 sekund... stakkars skulderen min da Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Har skyti med - En jaktrifle av et aller annet slag (6.5) - salong rifle (.22) - Sauer (6.5) - luftgeværet mitt - Hagle (husker ikke kalibret i farten, men skøyt på lærduer) Edit: våpen tilføyd Endret 23. november 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 -En lett rifle-greie på en skyteklubb (.12, .22 whatever, noen som vet hvilken) -Luftgevær -Spretterter (ligger 4-5 stk. 2m bortenfor meg) -Vanngevær/-pistol -Softgun -Strikk -Hjemmelaget steinkaster (et rør med krutt og en liten stein oppi, tenne på, bang, mange meter) ...gjett hvem som aldri har spilt CS, og kun spilt HL i 10min. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Syns våpen er relativt uinterressant, så har egentlig aldri skudd med noe realdeal greier.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har skutt med: - Paintball - Softgun(har en) - Luftpistol - Compond boge(har en) og vanngevær sefølgelig. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 -hagle -.22 caliber -6.5 -luftgevær -ehm... jegergevær (husker ikke hvilke caliber det var) Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 skal vi se: Pistoler 44. Magnum Revolver, med magnum lada kuler (røsker bra i armen det) 45. Colt (noe av det beste å skyte med) Glock Luger (den tyske pistolen fra Wolfenstein RTC) Luftpistol Gevær Jakt-Rifle (husker ikke ossen men den var det trykk i) Hagle (enekel og dobbel løper, slug og hagle patroner) .22 halv-automat og singel jakt-Crossbow (noe som bør prøves) jakt-bue (seriøst hard og spenne) annet. heimemekka TNT RøykBombe Heimemekka granat ellers så husker jeg ikke mer Lenke til kommentar
nord Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 hva heter den nye rifla til militæret? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 jeg har skutt med: Vannpistol/vanngevær Softgun sånn luftgevær og sprettert Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ohh morsom post for en stakkar som liker våpen etter 1 år som våpenassistent i forsvaret i 97 skal me sjå. Glock 17 = ertepistol (befal hadde også fila avtrekk på en, hadde blitt hel automat) mp5 = litt større ertepistol ag3 med og uten bombekaster og kikkersikte fete saker det sikte der. ag3 med salong ilegg....lo meg skakk mauser = litt vond skulder 12.7 kjekk liten sak satans varm pipe etter 250 skudd. mg3 ble jeg skuffa av...siden jeg skjøt med 12.7 først m72 antitank greie pang m72 med ilegg...poff diverse håndgranater splint granat sprenger mer på film...og flash bangs lyser ikke en gang med 3 kjappe blink med det hviteste lyset EVER...cs granat den sier vi ikka hva vi gjorde med, men så mange har jeg aldrig sett før som har grått på en gang! Potet/tennisball gunner lagd på forsvarets regning med CAD component som drivkraft og elektrisk tenning...drit feeeeet. Diverse hagler o/u sideliggere osv og rifler har 2 hagler selv Litt off topic kul høst i med montering og å se på bombeslip fra f-16 med mk82/mk83 og mk84 bomber. Klarte å stenge bodø flyplass når vi skulle destruere markeringsbøyer for Orion fly....masse orange røyk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå