Gå til innhold

3DMark2001

Anbefalte innlegg

Jeg får med standardinstillinger 1790p.

Dette vil si @200/166.

Kjører kortet opp i @200/200: 1910p.

Kjører så kortet opp i @210/220: 1908p.....?

Har slått av virusprogrammet i bakgrunnen osv..

Burde jeg ikke få høyere score?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

svar: MX..

MX er ikke bra. det kvalifiserer egentlig ikke til navnet GeForce 2. gamle 256 DDR korta er mye bedre..

jeg får 4300, men skjermkort har alt å si. det kommer vel en eller annen killer med "slå den, dere!", snart :lol:

Lenke til kommentar

Dette er et Gainward-kort med 4.0ns minne, som ikke er så værst når det gjelder MX-kort....tror jeg:)

Forstår fortsatt ikke helt hvorfor scoren går ned ved høyeste innstilling....?

Lenke til kommentar

Hei

Du har nådd max grensen til hva din maskin klarer. Det blir en flaskehals ved prosessor eller minne, skjermkortet har mer ytelse enn de overnemte. At scoren er midre er vel bare en tilfeldighet, prøv noen ganger til så skal du se at scoren er like høy ved de to forskjellige klokkingene.

At scoren er lavere kan også tilsi at systemet ditt blir ustabilt, vet ikke jeg, men men. :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Defender på 2002-05-29 10:50 ]

Lenke til kommentar

så dere påstår at MX-kortet ikke er en flaskehals? om det er resten av systemet som er flaskehalsen, så er det litt rart. oppgraderer han resten av systemet, er værtfall MX-kortet flaskehalsen..

egentlig vil jeg påstå at MX-kortet står i stil til resten. grei balanse. kjøper man noe nytt går score'n opp litt, men ingen flaskehals, mener jeg..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 11:19, MrLee skrev:

jeg får rundt 2.3k 3d marks med mine specs, så det er nok resten av maskinen som er "flaskehalsen" i dette tilfellet..du skal kunne få mer.

du har ikke akurat high-score du heller da! hos deg med ellers ganske fet maskin er MX-kortet superflaskehals. det et middels V4400-kort hadde du jo fått ca. 8000, som er litt mer en 2300!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...