MrLee Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kaller meg nå "Ivers / Sheik Yerbouti" Bittelitt fjortissfaktor, men det er under kontroll. Det er faktisk ikke så lenge siden jeg skjønte meningen med Sheik Yerbouti. Følger ikke med haha, det var evig fett! *må prøves* Det er mitt navn oversatt av The Afghan Terrorist Name Generator. Sheikh Yo-ass ??? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Liverpool er best! *Mange glis* *mange utropstegn* *flere glis* For å se hva han skriver: http://fs6.deviantart.com/i/2005/037/d/2/e...g_by_TonioU.png File not found Denne da pus? http://www.deviantart.com/view/14889630/ :!: Har han det enda? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har han det enda? Dunno, han blokket meg like etterpå fordi jeg sa han var masete! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Noen på min liste: Endret 10. februar 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hva med å slette sånne random folk som du allerede har blokka? Lenke til kommentar
StarAngel Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva med å slette sånne random folk som du allerede har blokka? Nei jeg tror nok han liker det serru Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hmmm.....er det bare jeg som bruker 6.2 enda... og btw, block hadde vært der hadde det ikke vært for familie da... Lenke til kommentar
StarAngel Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hmmm.....er det bare jeg som bruker 6.2 enda... og btw, block hadde vært der hadde det ikke vært for familie da... hvorfor ha familien på MSN? snakker du så lite med dem til vanlig? var ikke for å være spyditg... har noen venninner som har foreldrene sine på MSN, why? går det ikke ann å prate med dem ellers kanskje? eller telefon? siden de er i Familie, burde du tipse om å bare ha navne sitt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har faren min som bor i utlandet på MSN, så får jeg snakket med ham mens han er på jobb. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Terror navnet mitt: Abu Marzook Whafukama-Doin Her er noen fjortissnick: Lenke til kommentar
StarAngel Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har faren min som bor i utlandet på MSN, så får jeg snakket med ham mens han er på jobb. men nå har vel ikke han fjortiss nick heller? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 "Rocky loves Chris (L)" "Thorvald:) (L) Ragnhild (L)" *Slette* Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Terror navnet mitt: Abu Marzook Whafukama-Doin Her er noen fjortissnick: ble svimmel jeg... Lenke til kommentar
StarAngel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Snart 5000 visninger trallalalala nick på MSN burde være kort hehe.... mange morosme nick her altså!!! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 HVa skjer med at alle har så mange kontakter a. Jeg tror jeg har 11-12 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Terror navnet mitt: Abu Marzook Whafukama-Doin Her er noen fjortissnick: ble svimmel jeg... Vet du hva det betyr? Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Snart 5000 visninger trallalalala nick på MSN burde være kort hehe.... mange morosme nick her altså!!! Ja vi håper vel på å få så mange visninger som mulig da Lurer på om noen i det heletatt har bytta nick etter at vi starta kampanjen?` Noen som har lagt merke til dette? Morsomt om det hadde skjedd ! Massesmilefjes : :!: ELLER IKKE Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg har et forholdsvis langt nick på MSN, men til gjengjeld har jeg en kort versjon i pratevinduer. Nicket mitt på kontaktlisten o.l.: LinuxLars, the - DT(70) - HHGG på kino i Norge 29. juli! - Nicket mitt i samtalevinduer: LinuxLars, the - Samtidig reduserer klienten min automatisk nickene til folk jeg prater med, slik at de passer inn i vinduet. Ikke at det er nødvendig: Jeg har en egen virtuell desktop med MSN og IRC på, slik at pratevinduene alltid er maksimerte. Og nei, du kan ikke gjøre det i Windows. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Trådstarter: å skrive 14iz er fjortiss, så jeg syns ikke du skal klage på fjortisser. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg har et forholdsvis langt nick på MSN, men til gjengjeld har jeg en kort versjon i pratevinduer. Nicket mitt på kontaktlisten o.l.: LinuxLars, the - DT(70) - HHGG på kino i Norge 29. juli! - Nicket mitt i samtalevinduer: LinuxLars, the - Samtidig reduserer klienten min automatisk nickene til folk jeg prater med, slik at de passer inn i vinduet. Ikke at det er nødvendig: Jeg har en egen virtuell desktop med MSN og IRC på, slik at pratevinduene alltid er maksimerte. Og nei, du kan ikke gjøre det i Windows. For andre vil vel nicket ditt være "LinuxLars, the - DT(70) - HHGG på kino i Norge 29. juli! -" uansett hva din klient gjør med nicket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg