jingt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Det som jeg virkelig ikke forstår er de folka som isteden for nick skriver et eller annna tull, og man må sjekke email addressa for å finne ut hvem det egentlig er. helt enig Lenke til kommentar
Karlsen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvis alle hadde bare hatt navnet sitt, hadde jeg fått sovet godt om natten. Men siden ingen klarer dette må jeg bruke Gaim som er det mest geniale. Gaim 4 das ppl lov u lize§dumbzors zitatorz Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Siden er oppe igjen! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Takler dere ikke lange navn, så er det jo bare å la være å bruke msn.. Evt slette og blokke de kontaktene som bruker lange navn... MSN skal jo være en personlig ting... Vil dem, så vil dem, og det kan ikke dere gjøre noe med.... ^^ Lenke til kommentar
1234asdf1234 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Dette suger så ubeskrivelig hardt. Hvor vil dere med dette? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg skifter msn nick ganske ofte. Noen er korte, andre litt lengre...men jeg overdriver aldri. "Desert search for techno Allah" er vel det lengste jeg har brukt.. Akkurat nå er jeg "Lugzog the Destroyer" Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er vel selv skyldig i å ha litt for lange nick en gang i mellom, men jeg bruker | som skille mellom navn og budskap. Normalt er nicket ST_Zlatzman, men akkurat nå er det en "smule" lenger: "ST_Zlatzman | Chem, Bio, Phys done -> Mathematics left". Får kanskje skitfte til noe kortere etter hvert. De andre på lista mi har stort sett greie nicks, men de pleier også skrive diverse info etter navnet. Gjør meg ikke så mye egentlig. -Zlatzman Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ganske moro i grunn at de har laget en slik side. Jeg er en av de som ofte irriterer meg over laaange MSN nick. De gjør MSN lista rotete, og de blir slitsomme å chatte med. Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Dette er mitt verste eksempel Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Dette er mitt verste eksempel OMG. hvor får jeg tak i sånn skrift? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har alltid korte msn nick. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det betyr ikke at vi vil ha deg på lista hvis du trodde det... :!: Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hater sånne nicks! Koker snart over med meg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg prøver og ha [bundy] eller [K] Men har nesten alltid noe viktig for meg bak nicket^^ Lenke til kommentar
charzer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Henger meg på... Dere skulle sett kontaktlisten til den gamle MSN-kontoen min...forferdelig! FORFERDELIG! Jeg kan godta de som har type <nick> og de som har en kort URL bak. Men når de begynner å fortelle hele livshistorien sin i nicket sitt, går det for langt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 halla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!alle sammen (offline) damn Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det betyr ikke at vi vil ha deg på lista hvis du trodde det... :!: Det er heller ikke det jeg prøver å oppnå Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 OMG. hvor får jeg tak i sånn skrift? Arabisk tastatur eller no Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 OMG. hvor får jeg tak i sånn skrift? Arabisk tastatur eller no Eller bare run-charmap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg