dmx Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Mjoooo.... det er nok et såkalt "fortiss nick", dmx. hmm..? hva skal jeg likksom kalle meg når dere sier at alt er 14iz nick! navnet mitt kanskje? "Dali" <--- lol Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg kaller meg bare </mankind> etter å ha lest noen mindre koselige artikler på intarwebben, som overbeviste meg om at det ikke er noe håp for menneskene. Ikke "14iz", men kanskje litt nerdete? Til de skriftlærde der ute: Er det lov å hete det? Endret 30. november 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvorfor ikke bare navnet deres? Det er ikke noe tøft med nick, hvertfall ikke med masse tegn som |, z, x, store og små bokstaver. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er en på lista mi: "min maria| kliner henne i evigheter |2 dager igjen (away)" Det starta vel på ca 30 dager igjen vel.. Hva skulle man gjort uten slike nick Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Problemet for meg er ikke at folk har så lange nick, men at de bytter for hver gang de logger på. Ene dagen kan de hete "Yo Wasssssuuuup" og neste dag "Yeah, weed, coce and babezzz<3<3" (tatt fra min liste) Hvordan i faen skal jeg vite hvem som logger på uten å sjekke (og huske) mailen til personen ? Å hvorfor kan de ikke ha noe som har med dem å gjøre i nicket, som for eksempel navnet eller nicket. Løsningen på problemet var rett og slett å slette jævlene, så kan de prate til meg om de vil. Edit: Og hvorfor i all verden må jenter på mellom 12-15 legge meg til på lista si ? Tror de at jeg vil stifte bekjentskap til 12 åringer jeg ikke har anelse hvem er ? Endret 2. desember 2004 av BiaZ Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hva du skal med 12-15-åringer?! Spise dem såklart! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hva du skal med 12-15-åringer?! Spise dem såklart! Det er jo een mulighet. Men det lønner seg ikke. Eller Bare slette og blokke dem, det som er farlig, har du en på lista di så sier hun emailen din til 50 andre.... da er du fortapt.. Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Selfølgelig sletter jeg og blokker de, men de irriterer meg bare. Spise de var en god ide *teste ut* Lenke til kommentar
Fukaniso Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg må si at jeg helt enig med denne "kampanjen".. er ikke noe som er værre enn lange nick på MSN når man bruker web-basert messenger.. her er et lite utdrag med de værste: http://newgrounds.com/portal/view/204176 (Away) december black psalm (Away) Hermanz <3 Anne Lovise <3 - If I were to walk that path, would you follow? - Kristian|Toff caminoen går nå ^_^ (Idle) Pål G. (I go where I please and I please where I go) Sivi.! Me gips..!! ARG!! Trykklæif.. {Skole! sms Mæ} (Away) (6) *MaRI !!!* =) ---> Skal til Oslo på juletrening!!Whee:D :D :D This is me on December 13th and on December 16th :D :D :D(=-!!ChristmasTime!!-=):D(F)Elsker deg av hele mitt (L) Berit(F)--->www.kimpetter.tk<--- dGs Crono sier: noob | ja, har du ikke skjønt det før nå? haha dust HE VØNNE KINO BILETTA !!! KENN VILL BLI ME !!!!!!(l)(l)(l)(l)(l)(l) her har jeg bare tatt med de værste da.. og disse har til og med forbedret seg! jeg bruker selv bare navnet mitt og et kort sitat for å gjennspeile dagens humør.. eksempel for i dag: Bjørnar (akej..) Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hehe, artig, artig. PS fukaniso. Du har 0 inlegg Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 PS fukaniso. Du har 0 inlegg Dette er offtopic og blir ikke telt med.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Min liste med 14iss nick dataen er klikka... så vis eg skriver noko rart så skriver dataen da av seg sjøl moahaha.. messengerdiscovery victim Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 artig at folk tar dette innpå seg. Fortsett å spre budskapet til det norske folk. Jeg bruker også trillian, med egene navn. Det var noen på lista mi (som ikke er så ille som de andre som har blitt postet) som tok dette veldig alvorlig, så de gjorde nickene sine verre. Så derfor bytta jeg navn. Trådstarter er fjortiss. Derfor har han skrevet 14iz. Han hjalp meg bare med å spre budskapet. *Kremt* jeg har i allefall ikke laaange nick Tråden er ikke laget for å få fjortissene til å forandre seg vel ? Det er uansett umulig. Er vi litt pestimistiske ovenfor fjortisser kanskje? Poenget er vel å få de til å bytte nick! Trenger ikke forandre seg..... men det forsto du vel? glupingen Siden noen lurte på hva slags nick som var OK for sånne som meg, her er lista over eksempel: Nick/Navn: Archon Mona Silje Zer0 Sunnshine Spinner Shaddow Petter Falchon Dark Angel Osv osv.... uante muligheter er det. om du MÅÅÅÅ fortelle noe med nicket har så har vi en liten liste her: Nick/Navn med noe du MÅ fortelle andre: Ida|Fått lappen Silje|Syden 2 uker [om du vil ha med når du kommer hjem så skriv nå det da] Frenzy|[hjemmesiden din] CyraX|Er borte denne helgen [borte kan jo erstattes med hvor du skal] Sånn Da er det bare å bytte nick (om du er fjortiss og har et mongo nick), bytte til Trillian (eller annet IM program), si fra til folk med irriterende lange nick eller bare slutte med alt som har med PC å gjøre. :!: Skrivefeil rettes ikke!! Lenke til kommentar
zyp Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jo lengre nick jo mindre penis... Stemmer kanskje dette. Derfor jenter har verdenrekord i nicklengde? Ei jente eg har på kontakt lista har et nick på en bokstav(strengt tatt to hvis en teller med punktumen)... Så der tok dere feil begge to =p Strap-on? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du kjenner en shemale... interresant. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Du kjenner en shemale... interresant. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Enda verre er det jo at han faktisk chatter med denne personen [Finn.no-reklame-mannen-stemme] Detta var interessant. [/Finn.no-reklame-mannen-stemme] Endret 2. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Min liste med 14iss nick :!: Jenter 7/70. Måtte le litt da Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Lista mi , huff så masse fjortiss navn Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 øhm, last ned msn +, så kan du redigere og bestemme nickene til de på lista de selv. Har definert faste nick for noen av de værste på lista mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg