Fredrik Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Stakkars, dere kan ikke ha det lett når noe så lite som et nick på msn for dere til å bli illsinte og helt satt ut.. Nei nei finnes det ikke andre ting å klage over? Det norske forsvaret eller helsesektoren f.eks? Kan da klage på flere ting av gangen? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Mine, har masse men gadd bare ta med de virkelig krimeinelle på slikt.... Legg spesielt merke til de med rød firkant rundt... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Herregud, slett dem da vel. Så moro å se på at de stripper forran cammet kan det da ikke være. Har selv slettet alle bortsett fra en av disse folka. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Bare for å ha sagt det: Jeg HATER lange navn på MSN. Lenke til kommentar
andm Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ah, så herlig det er å leve med versjon 6.2: Ingen brukernavn fylt med grafikk og «smilies», ingen idiotiske barnehagefunksjoner som irriterer og ingen mulighet for «wink» og «nudge»... Jeg håper inderlig ikke Microsoft gjør overgang til nye versjoner av Messenger obligatorisk med det første. I så fall skifter jeg program. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Mine, har masse men gadd bare ta med de virkelig krimeinelle på slikt.... Legg spesielt merke til de med rød firkant rundt... Kan ikke 14åringer å bruke mellomrom? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Mine, har masse men gadd bare ta med de virkelig krimeinelle på slikt.... Legg spesielt merke til de med rød firkant rundt... Kan ikke 14åringer å bruke mellomrom? Virker nesten ikke sånn Faensåirriterendedeternårfolkskriverslik. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Mine, har masse men gadd bare ta med de virkelig krimeinelle på slikt.... Legg spesielt merke til de med rød firkant rundt... Kan ikke 14åringer å bruke mellomrom? Virker nesten ikke sånn Faensåirriterendedeternårfolkskriverslik. Eller slik: FaEnSåIrRiTeReNdEdEtErNåRfOlKsKrIvErSlIk!!!!!!::::????...???"!!! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Her er 14iss lista mi. Forferdelig Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Syns lista mi ser helt greit ut, egentlig. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Mine, har masse men gadd bare ta med de virkelig krimeinelle på slikt.... Legg spesielt merke til de med rød firkant rundt... Kan ikke 14åringer å bruke mellomrom? Virker nesten ikke sånn Faensåirriterendedeternårfolkskriverslik. Eller slik: FaEnSåIrRiTeReNdEdEtErNåRfOlKsKrIvErSlIk!!!!!!::::????...???"!!! Hehe :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Var en som postet en link til et program der man kan lage egne navn til kontaktene, men linker er død. Noen som har en ny link? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har det forferdelig også. Eller, forferdelig BRA med GAIM!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har det forferdelig også. Eller, forferdelig BRA med GAIM!! Det var programmet jeg trengte ja! Tusen takk! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Lille søstra min sin MSN, den er syyyyk. 150 kontakter, alle med de verste fjortisnavnene. Skal sies at hun er 11 år. Hjelp! 150 navn, og 131pers. pålogga. Alle navna var jo ikke like ille da Der går det hett for seg i svingen... EDIT: Leif was here. Endret 7. juni 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ja, salvation SimenNor, press gaim inn en lukket backdoor. Anything. Hun må jo få epilepsi når den logges på. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har foresten ei som alltid vil telle ned ting, det hun teller ned på nå er det 159 dager igjen til! Du er heldig du. At du bare har en mener eg... Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 det beste er å kun ha sitt eget navn og evt ein nitteliten tekst etterpå uten noko dilldall smileys i hytt og pine og masse uforstålige teikn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Har foresten ei som alltid vil telle ned ting, det hun teller ned på nå er det 159 dager igjen til! Du er heldig du. At du bare har en mener eg... Jeg har flere, men hun skal starte tidlig. 34 dager igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg