Gå til innhold

14iz nick på MSN


Vicviper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kissa4ever: Nå var nå ikke ditt nick av den korte sorten heller. Plus at du har en lang tekst i den personlig melding-greia. :/

Men den derre søstra på 11... Det var muligens enda verre! (Vil du ha de 10 kronene nå? :innocent: )

Hehe, det er ikke min msn. Det er søstera mi sin.

 

Mitt nick er enkelt og greit Zevs - H.I.F

 

Se om du finner det ;)

Lenke til kommentar
eh?

vist du ikkje like fjortis nicker

keffor gidde du å ha msn av dei då?

litt *stpupid* innlegg

Vel, fordi hvis jeg skulle fjernet de jeg mener har fjortis-holdning, hadde mesteparten av kontaktene mine måttet bøte med livet. Så de må være der, enten jeg vil eller ikke. Men jeg overlever, det er ikke det. Kan heller si fra hvis det blir for ille. Noen skjønner faktisk vårt ståsted. Bare å vise til nettsteder hvor det blir tatt opp hvor teit det faktisk er å å nick på 1MB+! Stakkars modem-brukere. :nei:

Lenke til kommentar

Bruker selv aldri 14-tiss nick. HAdde noen 14-tiss nick på listen før noen glupinger i denne tråden informerte om at med messenger pluss kunne man selv bestemme hvordan kontaktnavnene hos en selv skulle være. Takker og bukker for dette.

 

Ellers synes jeg for eksempel at det er greit å ha et lite sitat bak navnet/nicket som f.eks

 

Per | "Don't Panic"

 

"Don't Panic" er forøvrig fra THHGTTG som er the Hitchhikers Guide to the Galaxy.

Lenke til kommentar

Argf.

 

1. "14is" og "14iz" osv er bare idiotiske ord. Tenk på det. Hva blir det om du sier det? Ja, det blir fjortenis/fjorteniss.

 

2. Ja, lange nick er irriterende. Det samme er åpenbar sms-språk og skrivefeiler, f.eks orddelinger. Irriterende.

 

3. Slette folk fordi de har teite nick? Teit. Ofte er det nære venner som har slike nick, så å slette/blocke dem for å skaffe seg nye, falske venner med korte nick er bare idiotisk.

 

4. Handler om nummer 2. På siden deres mot "fjortiss-nick på MSN" er det en god del skrivefeiler. En god del. En veldig god del. Irriterende.

 

5. Det fins ingen 5.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...