Gå til innhold

14iz nick på MSN


Vicviper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Det har gått en liten stund siden forrige innlegg, men jeg tar sjangsen på å skrive her, siden temaet aldri kan dø, desverre. Fjortisnick skulle vært utryddet. Selv klarer jeg meg utmerket godt med kun navnet mitt, og eventuelt en kort beskjed hvis jeg er i et ærend. Men ALDRI 30484 emoticons hvis det ikke er for en god sak (det går ikke ann!). Heldigvis har jeg noen venner med vett. Jeg kunne selvfølgelig blokka de som jeg mener har fjortis-holdning, men da hadde også mesteparten av kontaktene mine forsvunnet. Jada. Jeg vet. Viser heller til UMFNPM (Ungdom mot fjortis-nick på MSN), og sier at jeg ikke liker 29327 i nicket.

Men det er også veldig irriterende at de bytter ut vanlige bokstaver med blinkende, fargesprakende, store, fæle tegninger! BLIR GAL!! :wallbash:

 

Jaja. Har Messenger Plus, så jeg skal fikse på nickene hvis jeg tar meg tid engang.

Har forresten bilder av kontaktlista mi, - med egen gruppe for de verste fjortisene http://home.no.net/modef/images/kontakterf%f8r/

 

Tanken slo meg: Kan ikke fjortiser som har behov for lange nick bruke den nye personlig melding-funksjonen i MSN Messenger 7? For da slipper vi ordentlige "nickere" å se dævelskapen når vi har en samtale. :yes:

Endret av dofferneo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...