G2Petter Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Nix, i hvert fall ikke hvis det er aMSN, som er den MSN-klienten jeg bruker til Linux. Der dukker det opp to navn. Veldig kjekk funksjon. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Blir rett og slett dårlig av å se så mange fjortissnick Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 [14:11:51] LinuxLars, the - says: Hva står nicket mitt som hos deg? I vinduet her?[14:12:01] .: MST :. says: LinuxLars, the - sier: [14:12:50] .: MST :. says: ellers står det LinuxLars, the - DT(70) - HHGG på kino i Norge 29. juli Han bruker Windows sin klient. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Her er min liste... god blanding her.... Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Fyttirakkepokkeren! Horselover .. ? Kva er det ungdomen driv på med for tida? Dersom nokon var i tvil: Nei, dette er ikkje min konto eller mine venner. Endret 26. februar 2005 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Lille søstra min sin MSN, den er syyyyk. 150 kontakter, alle med de verste fjortisnavnene. Skal sies at hun er 11 år. aaaaah! my eyes! Hadde ikke greidd og skrevet så fæle nick om jeg så hadde prøvd! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Foreslår folk skriver "Navn // Nick", det er både informativt, lettleselig og ser stilig ut Lenke til kommentar
Axel`` Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Misliker du såkalte 'fjortiss-nick'? Javel, så ta konsekvensen av det og installer en oppegående klient, all denne sytingen fører ingen steds hen. Lenge leve alias-funksjonen i Gaim! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Misliker du såkalte 'fjortiss-nick'? Javel, så ta konsekvensen av det og installer en oppegående klient, all denne sytingen fører ingen steds hen. Lenge leve alias-funksjonen i Gaim! Eller gjør som andre og fjern kilden, nemlig ved å fjerne nickene. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nicket mitt er som signaturen min ^^ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nicket mitt er som signaturen min ^^ OMFG LOL ! *le* Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Det har gått en liten stund siden forrige innlegg, men jeg tar sjangsen på å skrive her, siden temaet aldri kan dø, desverre. Fjortisnick skulle vært utryddet. Selv klarer jeg meg utmerket godt med kun navnet mitt, og eventuelt en kort beskjed hvis jeg er i et ærend. Men ALDRI 30484 emoticons hvis det ikke er for en god sak (det går ikke ann!). Heldigvis har jeg noen venner med vett. Jeg kunne selvfølgelig blokka de som jeg mener har fjortis-holdning, men da hadde også mesteparten av kontaktene mine forsvunnet. Jada. Jeg vet. Viser heller til UMFNPM (Ungdom mot fjortis-nick på MSN), og sier at jeg ikke liker 29327 i nicket. Men det er også veldig irriterende at de bytter ut vanlige bokstaver med blinkende, fargesprakende, store, fæle tegninger! BLIR GAL!! Jaja. Har Messenger Plus, så jeg skal fikse på nickene hvis jeg tar meg tid engang. Har forresten bilder av kontaktlista mi, - med egen gruppe for de verste fjortisene http://home.no.net/modef/images/kontakterf%f8r/ Tanken slo meg: Kan ikke fjortiser som har behov for lange nick bruke den nye personlig melding-funksjonen i MSN Messenger 7? For da slipper vi ordentlige "nickere" å se dævelskapen når vi har en samtale. Endret 15. april 2005 av dofferneo Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hater sånne som har "OK" som en smiley og sånn er så jevl* irriterendes at du må vente på og motta den før du skjønner noe var kanskje litt moro med smileys i starten men den tid er glemt! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg sier det igjen: Bruk Messenger Plus! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 er mange som har lange nick ja, det er så unødvendig, masse smilies og liksom l33t bokstaver, det er bare irriterande Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) del 1 Endret 16. april 2005 av pr0xy H4xx0r Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 er ofte deim som spiller cs og mange jenter og "tøffe fjortiser", som har lange nick Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Er sikkert sagt før io denne tråden, men er jo bare å laste ned msn plus og konfigurere kontakt navn selv, både slik de vises på lista og nick de skal ha når de snakker til deg. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Er sikkert sagt før io denne tråden, men er jo bare å laste ned msn plus og konfigurere kontakt navn selv, både slik de vises på lista og nick de skal ha når de snakker til deg. jja, da er jo bare til å gjera da då, har gjort da før, men gidder ikkje å jer da ein gang til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg