hinduuu Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) er dere helt sikkere på at geforce kortet vill funke på pc'n min ? btw 1 spørsmål til, er det kortet bedere enn ati readon 9600 pro ? Endret 23. november 2004 av GullApE Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det er definitivt raskere enn 9600 Pro ja. I visse tilfeller kanskje opptil det dobbelte. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 ok, blir vell så jeg kjøper det i dag da Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 lurer på en siste ting, når jeg oppgraderer til nytt skjermkort så trenger vell jeg ikke sette inn noen nye vifter ? så at det var vifte på det kortet der, og det er det ikke på mitt gammle kort. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det skal vel gå greit å bare ta ut det gamle og sette i det nye. Ingen ekstra vifter er nødvendig. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Blir vell så jeg kjøper skjermkortet, takker får all hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå