*Thug* Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Cpuen min utvikler rundt 60 grader, dette er forsåvidt greit, men hovedkortet mitt(Asus a7n8x-E-deluxe) har bestemt seg for at når denne når 64 grader, slår pcn seg automatisk av, antakelig sikkerhetsinnstillinger eller no. Spørsmålet mitt blir da som følger; hvor og hvordan kan jeg få justert denne sikkerhetsinnstillingen, slik at den f.eks. slår seg av ved rundt 74-75 grader? Sikkert et nybegynner spørsmål, men setter stor pris på all mulig hjelp. Mvh. Lars Lenke til kommentar
Morten_87 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg er ikke helt proff på dette men vety at d skal gå ann å få stilit inn den grensen i BIOS. Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Ja, det sjekket jeg, men er jeg grønn på Os, er jeg mørkegrønn på BIOS. Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Er det ingen her som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Seriøst? Jeg trodde da dette var folk som hadde peiling på data jeg, men men! Lenke til kommentar
wim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Det fulgte med ett program som heter ASUS probe med mitt asus hovedkort, men dette er k8n-e deluxe. Men ihvertfall i dette programmet var det mulig å stille grensen for når shutdown skjer Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Se i BIOS. Bare let men ikke du må ikke forandre på noe du ikke vet. Det burde stå noe der på advanced chipset featurs tror jeg, temperature shutdown. Så still inn til ønsket verdi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå