SHU Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Er i markedet for en bærbar PC som jeg også kommer til å bruke mye som ren DVD spiller. Hva er da beste kjøp? Prisklasse 15 - 20K. Gjerne med Instant-on funksjon, slik at jeg kan se film uten å starte operativsystemet. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg vet at de fleste PCer er instant on med tanke på CD avspilling. bærbare altså, men har ikke hørt om noen som klarer å spille DVD uten OS (Du må ha mpeg2 dekoding on the fly) og de fleste bærbare gjør dette via software så da krever de et operativsystem. Så da må du sikkert lete godt og lenge før du eventuelt finner noe. Lenke til kommentar
SHU Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Det finnes noen som klarer DVD også. HP er ute med en modell nå Jeg tror også Acer 2020 klarer det. Men designmessig liker jeg ikke disse maskinene noe serlig. Spesielt ikke HP Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 ECS G900 har DVD-on-the-fly avspilling. Med fjernkontroll. Lenke til kommentar
SHU Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 ECS G900 har DVD-on-the-fly avspilling. Med fjernkontroll. Hvor kan jeg kjøpe den da? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Multicom.no selger ECS G900. Det er en bærbar med 17" skjerm. Lenke til kommentar
SHU Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 ECS G900 er jo ikke en "ekte" bærbar. Vil ha noe med Centrino. 15" holder det også. Skal ikke være for tungt. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Da er den HP maskinen som noen har linket til et bra valg. Den har riktignok 14". Du kan lese en test på dinside.no Lenke til kommentar
SHU Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Likte ikke helt utseende på den HPen som var linket. Men hva med HP Pavilion zt3351? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kresen altså? Jeg har zt3351. og du må slå på pcen hvis du skal høre på musikk, eller se på en film. Lenke til kommentar
SHU Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Rent bortsett fra at du må slå på maskinen, hvordan er du fornøyd? Vil du annbefale maskinen? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg er ganske fornøyd med den. Skjermen og oppløsningen er utrolig bra. Den er også ganske stillegående. Men det er ikke noe spillmaskin. Den har bare Radeon 9200, men det var ikke så nøye for meg, da jeg aldri spiller spill på pc. Bortsett fra kabal da. Jeg vil anbefale denne maskinen til folk som trenger en bærbar og som skal bruke den til alt annet enn spilling. Maskinen er også ganske solid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå