bonzai Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 sitter på jobbe med et lite problem, jeg kommer ikke inn på hjemmesiden fra alle arbeidstasjoner, men fra server så kommer jeg ikke inn. er det det noen som vet vet hvor feilen kan ligge det er ingen brannmur på serveren. Lenke til kommentar
bonzai Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 er det noen som har noen forslag. på hva feilen kan være. haster litt. takk for alle svar. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kan være at admin var sperret den slags bruk av FTP. Husker vi hadde det på den forrige skolen. Lenke til kommentar
bonzai Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 hvor er det jeg åpner , sånn at alle får tilgang ? Lenke til kommentar
Arneee Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hva med DNS oppsett på serveren ? Alternativt at serveren er full av crap siden den står uten firewall ;-) Arne Lenke til kommentar
bonzai Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 jeg har ikke gjort dette tidliger, så hvis noen kunnne forklare det litt nærmere, gjærne på hvordan jeg skal går frem, å rette problemet. jeg kommer inn på hjemmesiden hjemme også , det er kun på arbeidstajonene på jobben jeg ikke kommmer inn. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 får du pinget adressen fra arbeidsstasjonene? kan være sikkerhetsinstillingene i browseren. Lenke til kommentar
bonzai Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 hvordan pinger jeg adresser ? Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) hvordan pinger jeg adresser ? START->kjør->skriv "cmd" enter->ping [insert address here] (forutsatt at du har PC, that is. Mac er anleis. Der må du finne applications under network og velge ping) Endret 23. november 2004 av Junior19 Lenke til kommentar
bonzai Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 takk for alle svar. fikk det til nå Lenke til kommentar
bonzai Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 igår så kom jeg inn på hjemmesiden, men når jeg kom ¨på jobb idag, så kommer jeg ikke inn. har pinget adressen, men får ukjent vert. er det noen som vet hvor problemet ligger ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå