MindTooth Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Nå har jeg kjøpt Collectors Ediotion hos Gamezone (499,- + frakt).Får jeg sånn 100 kroners greie først da eller? Det syntes jeg var VELDIG rart. Ringte til de den 24 eller 25 now. og de var helt utsolgt av CE De har fått et nytt lass da? Bra. Lykke til med spilling av WoW da Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Nå har jeg kjøpt Collectors Ediotion hos Gamezone (499,- + frakt).Får jeg sånn 100 kroners greie først da eller? Det syntes jeg var VELDIG rart. Ringte til de den 24 eller 25 now. og de var helt utsolgt av CE De har fått et nytt lass da? Bra. Lykke til med spilling av WoW da De kunne ikke få levert WoW CE til slippdato. Bestiller da heller St. Ed. Har ikke du fått kjøpt det du? btw. er det sikkert at jeg får en slik preorder pakke? Endret 30. november 2004 av omiro Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Nå har jeg kjøpt Collectors Ediotion hos Gamezone (499,- + frakt).Får jeg sånn 100 kroners greie først da eller? Det syntes jeg var VELDIG rart. Ringte til de den 24 eller 25 now. og de var helt utsolgt av CE De har fått et nytt lass da? Bra. Lykke til med spilling av WoW da De kunne ikke få levert WoW CE til slippdato. Bestiller da heller St. Ed. Har ikke du fått kjøpt det du? btw. er det sikkert at jeg får en slik preorder pakke? Jeg har bestillt, men vet ikke om jeg får CE. Og for din del, vet jeg ikke om du får det Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) De hadde ikke flere preorder-kits igjen! Faen! Jeg vil ha det nå!!! Noen som vet om noen som har mer igjen? Endret 30. november 2004 av omiro Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er alle tomme for pre-order kits nå? :S Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vet ikke helt om jeg tør å begynne med Wow, sliter fremdeles med Diablo2 avvenning Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vet ikke helt om jeg tør å begynne med Wow, sliter fremdeles med Diablo2 avvenning Tror det kan bli litt kjett ja! Det blir garantert et avhengihets forhold til WoW ja!! Mark my words.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg