Gå til innhold

Mist DualRad vannkjøling i mitt kabinett?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vurderer sterkt MIST sin dualrad løsning for socket 754! Men hvor skal jeg montere radiatoren? Tror dere det går bra å montere den i "taket" i kabinettet foran PSU om jeg flytter begge drevene mine helt ned? Eller er det en ugunstig posisjon?

Kom gjerne med forslag :)

BTW: Kabinettet mitt er et Lian Li PC65BUSB!

Takker for alle svar!

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt at det skal være plass der! kommer i hvert fall til å bli VELDIG trangt! (har heller ikke så lyst til å borre hull i kabinettet da jeg antakelig skal selge det om ikke så lenge!)

Skader det veldig om det er i toppen?

Mvh Audun Hagen

JADA, jeg SKAL huske filter :D:p

Hvordan er det med Thermaltake Bigwater? Passer det til socket 754 og Radeon 9800PRO (gpublokken altså)?

Takker for svar da! :)

Lenke til kommentar

Når jeg hadde vannkjøling i mitt pc61usb dreiv jeg å finregna på om jeg hadde plass til en dual innovatek radiator. Jeg hadde en 120mm radiator.

Mener at jeg kom frem til at innovatek radiatoren var akkurat litt for lang, mens ac radiatoren skulle gå akkurat.

Jeg hadde min 120mm radiator montert i taket rett foran strømforsyningen.

Plasseringen der gjorde at systemet med 9500@9700, og xp2500 rusla på rundt 50 grader.

Måtte ta bort ett av dekslene foran under heftige aktiviteter, men gikk greit.

Med 2 drev blir det bare en liten cm eller to opp til radiatoren og viftene, men har du kun 1 ide enhet går det fint.

Jeg hadde montert et fint fillter i front over nederste ide enhet slik at luften kom inn den veien.

Støv i radiatoren blir det uansett, men litt mindre hybelkaniner med et filter.

om du får plass kommer litt ann på størrelsen på strømforsyningen osv. Men er bare å ta målene til radiatoren, måle fra psu og fremover og se.

trangt blir det uansett, et stort hull i taket blir det, men fet kjøling i lite kabinett som resultat :D

så får du bare finne ut om det er verdt det.

jeg dro til Irland så jeg solgte kabinett og system... hulk :cry:

alt jeg dro med meg var laptopen og lite morro med den...

Lenke til kommentar

Nei nå er jeg lei av å ha et LITE kabinett! Selger mitt Lian Li PC65BUSB og kjøper et Lian Li PC7077A! Det er jo SÅ mye kulere med bare 5,25" brønner! Også er det jo stort da!

Er det verdt det å kjøpe et Lian Li PCV2000 i stedet for PC70? koster jo litt mer men lurer på om løsningene der er noe bra?

Takker for alle svar!

Mvh Audun Hagen

EDIT: Så litt på PCV2000 og det ser litt teit ut ang. montering av radiator da! Noen som vet?

Endret av audhage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...