Moonshine Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ja, jeg er skikkelig desperat. Narvesen og bensinstasjoner (burger) fungerer ikke som lunsj. Ikke i det hele tatt. Jeg har en Kiwi-butikk i nærheten, og vurderer å ta i bruk den for å få en billig, rask og GOD lunsj. Noen som har noen forslag til hva jeg kan kjøpe (kriterier: Billig, smaker godt og inneholder mye mat)? Jeg takker mye for forslag! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Blir ofte en av kokkens beryktede baggiser her på skolen. De er sinnsykt gode Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Rundstykker med pålegg? Rundstykker med ost, skinke og agurk? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hva med yoghurt, frukt og rundstykke med smeltet ost på? Alt dette finner du på Kiwi, og er en allsidig lunsj. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Ost kan jeg vel kjøpe... 6-7 rundstykker må jeg vel klare å presse inn i handlelisten. Tester idag, jeg Ananas. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Spiser en liten salat på jobben, sammen med en eller to skiver nystekt grovt brød, og ett glass juice (anans juice ) Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Spiser 6 grovbrød skiver daglig. Utenom onsdag, da har jeg kort skoledag. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Lunsj? Oi, det har jeg ikke spist på lenge. Har kanskje no med at jeg nesten aldri er nede på skolen. Fjaser rundt omkring med andre foremål Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Lunsj? Ikke spis burgere i hopetall (slik som jeg har gjort så langt år) Grov baguett, ost, skinke og salat er vel godt og sundt. Endret 29. november 2004 av Ausat Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ja, jeg er skikkelig desperat. Narvesen og bensinstasjoner (burger) fungerer ikke som lunsj. Ikke i det hele tatt. Jeg har en Kiwi-butikk i nærheten, og vurderer å ta i bruk den for å få en billig, rask og GOD lunsj. Noen som har noen forslag til hva jeg kan kjøpe (kriterier: Billig, smaker godt og inneholder mye mat)? Jeg takker mye for forslag! Får BAMA ferdigsalat på Kiwi. Floddis den der. 35 kr, så får du med gaffel og dressing. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 De har vel en varmdisk? Kjøp no fiskekaker elns. Og ett rundstykke kanskje. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 I dag skal jeg ha taco Steiker kjøttdeig og hiver på krydder dagen i forveien. Skjærer opp salat og slikt og hiver alt sammen i tupperwarebokser. Så kjøper jeg tortillas på butikken. SLURP! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kaillpøls. Kjøp en pakke med Gilde grillpølser og et dem rå. Kaillpøls. Har en kompis som har det som favorittlunsj Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kaillpøls.Kjøp en pakke med Gilde grillpølser og et dem rå. Kaillpøls. Har en kompis som har det som favorittlunsj Har det klikka??? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Grandis til lunsj i dag. *står i ovnen* *glede seg* Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Rimi sin ferdigsmurte baguett med ost og skinke, samt en cola... Om jeg har tid til å spise på jobb da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Baguetter er jo optimalt for de som spiser lunsj. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 En Cola og to skoleboller, hver dag. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 I det siste: 12egg.. 9bare eggehviter og 3 med plommer (stekt) 1liter proteinshake 60-80g prot.. 90g Havregryn.. Og 1 liter vann Lunch of champions Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ostebrix eller baggett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå