johanhs Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Noen som har hørt noe mer om denne? Er jo spennende med 8ms, men er det merkbar forskjell fra 937s? Verdt prisøkningen? Og bildekvalitet er jo også viktig. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Denne skjermen er bare helt knall!!! Har selv testet den i både doom 3 og hl 2, og kan bare konstatere det at denne skjermen ikke lagger i det hele tatt. Skjemen er lyssterk, har god kontrast samt tynne lekre rammer. Denne skjermen kan jeg anbefale på det varmeste. Jeg vil opplyse om at jeg gikk fra en NEC 1760NX til denne BenQ skjermen, og dette kan ikke beskrives som negativt i det hele tatt. Skjermen oppleves bortimot bedre enn hva NEC skjermen gjorde... Dette er et difinitivt "løp og kjøp" produkt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Dette er ikke reell responstid om man går etter ISO-kravene, her måles det ikke fra hvitt til sort, men fra hvitt til grått. Tror det var sånn. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvor kjøper man Benq 937s+? Lenke til kommentar
barvini Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg er storfornøyd med denne skjermen. Anbefaler den!! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg er storfornøyd med denne skjermen. Anbefaler den!! BenQ FP937+ skal ifølge BenQ ha 8ms, og være bedre enn "vanlig" FP937, med 12ms. Så ingen skal bli forvirra og si de har prøvd en skjerm de egentlig ikke har prøvd(barvini, stoolman) Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Personlig synes jeg det er spekulativt av BenQ å blande ISO-sertifiserte og ikke-ISO-sertifiserte skjermer på måten de gjør her. 937s er en glimrende skjerm, men plutselig bytter de panel (håper jeg) og slenger på en + uten å ISO-sertifisere den. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 databutikken.com Huff og uff!Har dårlig erfaring med den webbutikken ved retur. Venter da til den dukker opp hos en mer seriøs butikk. Lenke til kommentar
barvini Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg er storfornøyd med denne skjermen. Anbefaler den!! BenQ FP937+ skal ifølge BenQ ha 8ms, og være bedre enn "vanlig" FP937, med 12ms. Så ingen skal bli forvirra og si de har prøvd en skjerm de egentlig ikke har prøvd(barvini, stoolman) OOps sorry!! Må lære meg å lese, men uansett jeg har BenQ 937s og er storfornøyd!! Har ikke noe problem med etterslep! Lenke til kommentar
serpens Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hadde jo vært greit for potensielle kjøpere å vite hva som egentlig er endret mellom 937s og 937s+. Jeg finner ingenting om 937s+ på sidene til Benq - noe som vel ikke lover godt for seriøsiteten til dette produktet (evnt. for mine evner som websurfer). Eneste jeg finner på nettet er denne tråden (som ikke gir noe svar). Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 http://www.benq-eu.com/Products/LCD/index.cfm?product=506 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå