eikum Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hei! Jeg lurte på om noen har handlet hos www.itbutikken.no. Hva synes du?!? Meg Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 hva med å søke i forumet, det finnes mange tråder ang itbutikken og dems service Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 www.itbutikken.dk Er det den du mener? I såfall husker jeg fra den tiden jeg handlet derfra at det er gode priser, men elendig service. De har lager i Danmark, og et lite kontor i Norge så man slipper toll og slikt. Konklusjon sett fra min side: Gode priser, vanskelig ved reklamasjon/garanti/retur noe pga. dårlig service, noe pga. at det ligger i Danmark. Men som sagt: Les i erfaringer, og ellers her på forumet. Ligger nok en del her om det siden den butikken er noen år. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har kjøpt 2 stk. CPU xp2400-m helt greit. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har handlet en router der og den kom raskt den... har ikke hatt behov for retur så jeg aner ikke hvordan servicen er. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Det finnes en link øverst i ditt vindu som tilsier "Webshopguiden". Bruk først og fremst denne! Der ligger erfaringer osv, negative og gode Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Kranglete poster slettet. Oppfør dere. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Har handlet ganske mye hos itbutikken, det eneste jeg har å utsette er at dem var litt slappe med pakkingen av HDD'er. Men de siste jeg har fått har vært skikkelig pakket. Har hatt 3 stk WD 2000BB disker som har tatt kvelden og det tar ca 3-4 uker før jeg har en ny i hende. Noe som jeg personlig synes er litt lenge, men ok. Har ingen dårlige erfaringer..... Tipper jeg har handlet ca 8 disker etpar HK, en switch noen NIC'er, CPU osv.... er blitt en del stash.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå